13

9.5K 601 21
                                    

Želi da me ponizi. Želi da me kazni zato što je počeo da gaji osećanja prema meni, zato me je i doveo ovde. On zna da ja znam da mu ovaj stan sluzi za jebanje, time želi jasno da mi stavi do znanja da je ovo jednokratno. Nisam iznenađena, znala sam tačno kakav je on tip muškaraca samo što nisam računala da ću i ja pasti na njega. Ali on ne zna da sam mesecima pisala diplomski rad na temu seksa, psihologija seksa, o da, izučavala sam ga uzduž i popreko.

Nisam planirala da razvijam nikakva osećanja kada sam odlučila da pronađem ubicu svoje sestre, nisam mislila da ću pasti na tipa na koga je pala i moja sestra ali čini se da ga je ona prebolela, videćemo kakve sreće ću biti ja.

Moram priznati da se potrudio da me osvoji, ostao je uprkos mojoj predstavi u zatvoru, mislila sam da ću mu se nakon toga zgaditi ali ne, izgleda da me jako želi.

Znam da seks ništa ne izbacuje iz sistema, morao bi da bude jako loš da bi se to dogodilo, mogla bih da budem frigidna i olakšam mu ali zašto bih to uradila? Ne, uradiću mu isto što on meni želi da uradi, kazniću ga. Nateraću ga da se pokaje zato što želi da me svrsta u isti koš sa drugim ženama. Ne smatram za sebe da sam neka fatalna zavodnica ali verujem da obostrana osećanja zaslužuju bar šansu. Možda se neće razviti u ljubav koja traje do poslednjeg daha ali ne moramo ih ni zakopati.

Neka igre počnu.

Otkopčam svoju haljinu i svučem je. Neka gleda malo moje noge, znam da ih voli, kao i moju zadnjicu, primetila sam da je odmerio nekoliko puta. Onda sam shvatila da želim da ga gledam, zato sam krenula ka ogromnim staklenim balkonskim vratima.

- Dopada mi se pogled – ne okrećajući se, skinem grudnjak i spustim ga nečujno na pod. Vidim u staklu kako se skida, čujem šuštanje njegovog odela i na kraju osetim njegovu ruku na mom ramenu. Vidim jasno njegov odraz, može i on videti moj ali previše je zauzet ispipavanjem moga tela.

- I meni – izdahnuo je istavio ruku ispod moje brade, podiže je naviše i spusta vlažne poljubce na moj vrat. Sklapam oči jer uživam u njegovim usnama.

Malo se iznenadim kada mi nogom raširi moje i otvorim oči. Sledeći je bio njegov kurac na mojoj zadnjici, dok me pritiska njime drugu ruku uvlači u moje gaćice koje su mokre. Bez greške uranja prstom u moju vrelinu i počasti me vrelim uzdahom na koži mog vrata. Odmah postajem osetljiva i želim još, zato se istrtim, to ga natera da dodatno muči moj klitoris.

- Ah – pobegne mi uzdah a moj vreli dah se zalepi za staklo ispred mene.

Tako erotično se igra sa mojom bradavicom dok me rukom zadovoljava. Kad osetim da sam blizu, stavim ruku preko njegove i zaustavim ga.

- Moj red – izvučem njegovu ruku i okenem se. Spustam se na kolena ispred njega i uhvatim ga za kurac. Mazim ga celo dužinom, i njegova modra jaja naravno. Napaljen je.

Otvorim usta i uvučem njegov kurac, to rezultira njegovim psovanjem. Hvata za kosu i teško diše. Nisam htela da preteram jer ne želim da mi svrši u usta.

- Elli . . . stani – kaže promuklo i stanem.

- Dođavola - podiže me i lepi za balkonska vrata. Jednom rukom me drži dok drugom kida moje gaćice.

Ne znam zašto ali želela sam da ga poljubim a onda sam to i učinila. Zalepila sam usne za njegove zahtevajući da jezikom prodrem u njegova usta. Kriknuo je i pustio me unutra. Predaja, to je bilo to, predao mi se.

Niam bila spremna na ovakav poljubac, totalno gubljenje kontrole je za mene nemoguće ali dok sam naslonjena na balkonska vrata svesna činjenice da silina ovog čina nije ono na šta sam navikla, shvatam da izraz "Do poslednjeg daha" ima mnoga značenja, kao na primer poljubac koji traje do poslednjeg daha.

Maksim prekida naš poljubac i gleda me sa milion pogleda. Strast, žudnja, ljutnja, spoznaja . . . ne mogu da odlučim.

- E do kurca – rekao je zadihano i samo me spustio na svoj kurac. Klisko i spremno, da bila sam spremna.

- Ah – zabacim glavu pepuštajući se čarima ispunjenosti.

Osećam kako me čvrsto steže oko struka a onda je počeo. Lomi me nemilosrdno i bez zadrške. Nabija me na svoj kurac toliko snažno da sam u jednom trenutku pomislila da će mi slomiti kućmu, ali nije, sve što sam osećala bila je vrelina koja se skupljala u meni.

- Jebi ga! – viknuo je i snažnije počeo da se zakucava u mene.

- O Bože – beži mi sa usana i počinjem da svršavam kad i on.

. . .

Nalanjam glavu na staklo iza mene i pokušavam da umirim svoje disanje, ni Maksim nije bio ništa bolji, čelo mu je naslonjeno na moje grudi dok pokušava da povrati kontrolu nad disanjem.

- Ovo je bilo . . . vau.

- Pičaj mi o tome.

- Kondom – setim se. Sranje.

- E jebi ga – opsovao je i izvukao se iz mene.

- Popiću sutra pilulu za dan posle, osim toga nisu mi plodni dani – kežem.

- Da te pustim? - pita me.

- Da.

Kada su mi noge dotakle pod shvatila sam da nisam stabilna ali pridržala sam se.

- Treba mi tuš.

- I meni – iz mene curi njegova sperma.

- Dođi - pruža mi ruku i krećem za njim.

Tuš je bio samo početak.

Do poslednjeg dahaWhere stories live. Discover now