17

8.7K 556 10
                                    


Maksim

Napokon. Elli se odvojila od onog kostura i ide ka meni.

- Završili ste? – ispalim.

- Razgovarali smo o poslu – kaže mirno. Naravno da zna šta želim da je pitam. Čitačica misli.

- Odakle se poznajete?

Razmišljala je malo kao da vaga.

- Izlazili smo nekad.

- Izlazili – naravno da su izlazili. Izlazili znači dečko. Budi kul.

- Koliko dugo?

- Oko godinu dana.

- Godinu? – izbuiljim oči.

- Da.

- Sve moje veze kada se sakupe zajedno nemaju godinu dana.

Podugla je obrve i gledala me kao ludaka.

- Zašto ste prekinuli?

- Uglavnom zbog karijere, ja sam bila na usavršavanju a Brajan je dobio ponudu da radi na jednoj klinici u Francuskoj.

- I tet tako ste prekinuli zbog posla?

- Nama su tada karijere bile veoma važne, osim toga nismo planirali da se venčamo, jednostavno odgovarali smo jedno drugom.

Odgovarali? Šta to znači?

- Prilično ti se obradovao – onaj zagrljaj mi se nije dopao.

- Maksime . . . – zastala je i pogledala me kao pacijenta. Mrzim kad to radi.

- Imala sam veze, i sa svim partnerima sam nakon prekida ostala u dobrim odnosima, ukoliko mi neko od njih zatraži savet ili pomoć rado ću mu pomoći.

- Blago tebi mene sigurno polovina ljubavnica želi da vidi kastriranog.

- A jel?

- Pa . . .

- Samo seks – znala je.

- Tako je. Vidi ne dopada mi se da se drugi tipovi muvaju oko tebe.

- Ne muvaju se i ne ljubomoriši nego mi veruj. U vezi smo sećaš se?

- Trebalo je da mi daš neko uputstvo da pročitam pre nego što sam pristao na vezu, onda bih ja uradio ispravke i sklopili bismo dogovor – tako ne bi bilo problema.

- Mi smo u vezi, ljubavnoj, ne poslovnoj. O svemu što nam se ne dopada, mi razgovaramo, stvaramo kompromise i rešavamo probleme.

- Kad to tako kažeš zvuči razumno.

- Ja sam razumna osoba.

- I šta je koščati hteo od tebe? – znam da bi sa njom izgubio svaku bitku o razumnosti, zato promenim temu.

- Sestra mu pati od postporođajne depresije, želi da porazgovaram sa njom.

- Zašto ti? Koliko ja znam sigurno postoji još neki psiholog osim tebe – kažem zajedljivo.

- Pokušali su sa dva ali nije išlo, zato se obratio meni.

Ona na sve ima dobar i razuman odgovor.

- Idemo kući da se kresnemo – čini mi se da samo u krevetu imam kontrolu nad njom. Ako i ovo pročita iz moje glave idem da skočim a prvog mosta na koji naiđem.

Do poslednjeg dahaWhere stories live. Discover now