20

8.5K 557 11
                                    


Maksim

- Džejson razmišlja o surogat ženi – priznam Elli.

- Zaista?

- Planira da naredne godine bude otac ali želi sam da odjaga dete.

- To je . . . ozbiljna odluka – namrštila se.

- Slažem se ali Džejson je oduvek bio planer. Isplanirao je fakultet, posao, planira žene a sadaplanira i dete. Ne želi da bude dede-otac.

- Deda-otac?

- Da bude otac a da svi misle da je deda - objasnim joj.

- Mislim da je malo požurio, verovatno zbog onog incidenta sa silovanjem.

- I ja to misli, nekako mrzi žene – to mi se ne dopada.

- Seksa li se?

- Da.

- Onda ih ne mrzi, verovatno je izgubio poverenje. Ne brini nateraće ga neka da se predomisli.

- Nadam se u narednih godinu dana, dete je ozbiljna odluka.

- Šta ti misliš o deci? – spustila je viljušku i posvetila mi punu pažnju.

- Pretpostavljam isto što i svi, slatki su.

- Da li vidiš sebe kao oca?

- Da, naravno da želim decu. Zašto me to pitaš? – možda ona želi decu, ima ono sranje sa biološkim satom.

- Informativno, razgovaramo.

- Aha – ne verujem joj

- Želim decu u braku sa odgovarajućom ženom kao i svi – po mogućstvu sa njom. Elli bi bila sjajna majka.

- To ne možeš uvek isplanirati.

- Naravno da mogu, znam koga i kako jebem.

- Znaš li? Prvi put kad smo spavali zaboravio si kondom – podseća me.

- Omela si me.

- Kao i bilo koja druga žena, to se dešava.

- Da li želiš nešto da me pitaš? – prepoznajem taj njen ispitivački pogled i poslovni ton.

- Razgovaramo Maksime.

- Ti uvek razgovaraš sa razlogom, možda te interesuje da li imam decu po svetu?

Lecnula se na ovo pa se namrštila. Očigledno joj se ta ideja ne dopada.

- Imaš li? – pita me.

- Naravno da ne. Da imam dete odraslo bi sa mnom – nam šanse da bi moje dete raslo tamo negde.

- A neželjene trudnoće?

- Neželjene trudnoće?

- Da, da li ti je neka devojka nekad ostala trudna? Možda je abortirala?

- Naravno da ne, ne podržavam abortus, moja porodica i ja smo protiv toga. To je život i zaslužuje priliku da se razvije kad je već začeto.

- Samo pitam, upoznajemo se sećaš se?

- Šta je sa tobom? Imaš li ti neko dete? – promenim temu.

- Ne, i nisam abortirala.

Do poslednjeg dahaWhere stories live. Discover now