1

10.5K 651 35
                                    

Iako smo moja sestra i ja jednojajčane bliznakinje bile smo veoma različite. Naš stil oblačenja, šminka, društveni život, prioriteti . . . u svemu smo se razlikovale, ličile smo jedino fizički. Prefarbala sam svoju smeđu kosu i dobila Allinu plavu, skratila sam je i dobila sam njenu dužinu. Preselila sam svoje stvari u njen stan i bacila se na emailove koje mi je poslao Viktor. Viktor i Alli rade, ona je radila, u firmi Stark, Viktor joj je pronašao taj posao, oboje su radili u marketingu. Radila je u toj firmi skoro šest meseci i znam da se lepo uklopila jer kad god smo razgovarale o njenom poslu bila je oduševljena njime a naročito sinovima Ronalda Starka, ne znam zašto ali stekla sam utisak da je sa nekim od njih bila u vezi. Na internetu sam pronašla neke podatke o članovima te porodice. Ronald Stark i osnivač kompanije Stark je bio udovac sa tri sina Maksim, Evan i Džejson. Očigledno je da su braća obdarena fizičkom lepotom ali nema puno podataka o njima na internetu.

Drugo pitanje koje me muči jeste pitanje Allinog tajnog dečka. Bila je veoma tajnovita u vezi sa njim, rekla mi je samo da se viđa sa nekim sa posla i da za sada drže to u tajnosti. Taj tip je sigurno i otac bebe. Da li je on ubio? Ukoliko nije sigurno će mi prići, a ukoliko jeste neće, on će znati da ja nisam Alli. Dakle moguća veza je problem. Ne znam kako ću saznati ko je taj tip jer Ali u telefonu nema ništa što asocira na ljubavnu vezu, niti u stanu.

Ja radim kao psiholog i iskoristiću svo svoje znanje da pročitam sve ljude u toj firmi, iako je moja sestra bila veoma društvena osoba od kada se zaposlila u Star firmi njen život se sveo na taj posao i želim saznati zašto. Znam da ovo neće biti lako ali pretvaranje da sam ona je jedini način da saznam ko bi mogo da joj naudi. Nesumnjivo će ubica znati da ja nisam Alli ali neće se odati, naravno ako je ubica iz te kompanije. Mnogo zavisim od Viktorove pomoći. Bolje da se bacim na posao jer će ovo biti dug vikend a ja sam obećala, obećala sam da ću biti uz nju do poslednjeg daha. Nisam održala svoju reč ali zato ću uništiti život onome ko mi je uzeo.

. . .

U ponedeljek je Viktor svratio po mene, on i Alli su često išli zajedno na posao. Prešli smo u kolima njen raspored i bila sam spremna.

- Viktore, Alli – čuvar na ulazu nas pozdravlja.

- Ruperte – Viktor ga je pozdravio.

- Dobro jutro Ruperte – i ja ga pozdravim. Znam da izgledam isto kao moja sestra, u detinjstvu i tinejdžerskim danima često smo glumile jedna drugu i niko ne bi to provalio.

Sve je onako kako je Viktor opisao i to me je malo opustio.

- Ćao Alli - mahnula mi je devojka sa recepcije.

- Iva – mahnem joj i produžim sa Viktorom.

- Ne zaboravi da je tvoja sestra volela da ćaska sa ljudima.

- Znam, zanimale su je tuđe stvari – moraću više da se potrudim.

Viktor me je otpratio do moje kancelarije. Znam osnovne stvari o marketingu jer smo Alli i ja pomagale jedna drugoj oko učenja ali ja ipak nisam stručnjak, zato zavisim od Viktora.

Moram da pronađem tog njenog dečka za koga čak ni Viktor nije znao i za početak obradiću ovu kancelariju.

. . .

- Hej – Viktor ulazi oprezno dok ja pretražujem Allin računar.

- Imamo sastanak.

- U redu. Šta treba da znam?

- Ništa treba da se informišemo o novom proizvodu.

- U redu – vatreno krištenje među ljudima.

Sala za sastanke počinje da se puni, Viktor mi objašnjava ko je ko kako ulaze, zapamtila sam advokata, neke asisentkinje i curu za finansije, tu su bili i neki distributeri.

Na kraju su ušli Ronald Stark i njegovi sinovi. Ronald Star je bio čovek za penziju a njegovi sinovi si izgledali kao da se spremaju da pokore svet. Crni, visoki, u odelima koja ne poznaju cenu i ozbiljni, to nisam videla na slikama ali sinovi Ronalda Starka imaju zajedničku ozbiljnu crtu, ladno bi neko od njih mogao biti ubica.

- Dobar dan svima – obraća nam se Ronald Stark.

- Pre nego što krenemo sa poslom želim da nagovestim da je ovo poslednji projekat u kome učestvujem zato se potrudite da ga vraški dobro odradite, želim zapaženo u penziju – izazvao je osmeh i aplauz.

- Sesilija predstavi proizvod – najstariji sin Maksim se obraća brineti. Za sada se niko ne čudi što sam ovde ali . . .

Slušali smo o novom proizvodu, neka vrsta čokolade za decu koja se ne topi brzo kao ostale čokolade. Pravi se u različim oblicima životinja i naravno upakovana je u posebnoj ambalaži.

Dok su Viktor, distributer i vlasnici diskutovali o proizvodu asistentkinje su nam podelile proizvod. Pokušavala sam neko vreme da otvorim onu čokoladu i zakačila sam nokat. Prevrnula sam očima, nema šanse da deca u ovome uživaju.

- Ne slažete se sa nama gospođice Wotson?

Okrenem se u pravcu iz kog je dopreo glas i shvatim da me Maksim Stark gleda neodobravajuće. Ne, ne gleda me, očigledno je ljut zbog nečeg.

- Imate neke primedbe? – pita ponovo dok svi ostali ćute.

U redu, psihologija potrošača, mogu ja ovo, to je na neki način moj posao.

- Nije da se ne slažem samo mislim da ste zaboravili da su vam ciljna grupa deca – prekrstim noge kao u svojoj kancelariji i podignem olovku, tako se osećam kao na svom terenu i dobijam na samopouzdanju.

Osetim Viktorovu ruku na svojoj nozi, upozorava me.

- Alli želi da kaže . . .

- Želim to od nje da čujem – Maksim prekida Viktora.

- Otvorite kutiju – dobacim mu preko stola kutiju koju uzmem od Viktora.

Namrštio se ali poslušao me je. Trebalo mu je malo vremena ali otvorio je lakše od mene, shvatio je.

- Deca su jednostavna, ona žele čokoladu ukoliko je na omotu lepa slika biće oduševljeni ali to je sve, njih ne zanima kvalitet vaše ambalaže, oni žele što pre da odmotaju čokoladu i pojedu je, a ova čokolada . . . umalo nisam odvalila nokat dok sam je otvarala – kažem istinu.

Svi su proveravali moju tezu, problem je što je ambalaža zaista bila dobra, izgledala je prefinjeno.

- Ambalaža je sjajna ali nije za decu – kažem glasno.

- Počinjem da mislim da si u pravu – Evan Stark je sklonio čokoladu.

- Šta možemo uraditi po ovom pitanju? – Džejson Stark se okreće ka ljudima koji su kreirali ambalaže.

- Možemo pokušati mekše pakovanje ali gospodin Strk je tražio . . .

- Znam šta sam tražio ali i ja sam jedva izvukao ovu čokoladu – Ronald Stark nevoljno kaže.

- Želim da čujem druge ideje, to je sve – Maksim je ustao kao i njegova braća.

Moj prvi sastanak nije završio slavno.

Do poslednjeg dahaWhere stories live. Discover now