Život je lud. Kad u ovom trenutku pogledam iza sebe vidim mnogo borbe, ali uspeli smo. Maksim i ja smo dobili prelepog sina uz pomoć surogat žene i uživamo u njemu. Mislim da u životu nikad nisam imala veći oslonac od njega, on je dobar otac i savršen suprug, dešava se da tu i tamo plane ali mislim da je razvio sistem sa kojim izlazi na kraju sa mnom, mnogo pametujem.
- Hladno je, ulazite unutra! – viknem sa terase.
Posmatram kako Maksim uzima Johna dok Džejson i Evan sakupljaju igračke. Ti muškarci su priča za sebe, privrženi su jedan drugom i deluju sasvim normalno zato sam se iznenadila kada sam videla šta sve Maksim unosi u brak sa mnom, to je bilo pravo buđenje.
Moj sin pruža ruke ka meni i uzimam ga.
- Mislim da je gladan – Maksim kaže.
- On je uvek gladan. Je li tako oko moje? – tepam mu a on se smeši.
- Jesi li donela odluku u vezi posla?
- Da, produžiću bolovanje.
- Zaista? – smeje se.
- Pa . . . sama sam sebi šef - i kada postaneš majka dete izbija na vrhu liste proriteta ostavljajući deset praznih mesta iza sebe. Ne mogu se naterati da ga ostavim, još je mali, tek mu je godinu dana.
- Pozdravljam tu odluku – ljubi me i naravno naš sin se buni.
- Lakše malo, tu je dete – Evan nas zeza.
- Dobre vesti – Džejson ulazi sa raširenim rukama.
- Oplodili su ženu? – nagađam.
- Tako je, za dve nedleje znaću da li je uspelo – nasmešio se. Džejson je želeo da postane otac još pre nego što smo mi ušli u proces začeća ali iz poštovanja pema nama sačekao je da naša surogat žena iznese trudnoću i onda je započeo proces. On je dobar čovek.
- Kada je nama uspelo uspeće i tebi – nasmešim mu se.
- Hvala pametnice – grli me jednom rukom.
. . .
- Je li zaspao? – pita me Maksim dok se uvlačim u krevet pored njega.
- Jeste – zagrlim ga i on me poljubi u čelo.
- Raste brzo.
- Ne podsećaj me.
- Neću.
- Umoran si?
- Zašto? Imaš nešto na umu?
- Ne znam, zavisi od toga koliko si umoran.
- Više nisam umoran definitivno – okreće me i spusta poljubac na moje usne. Taman sam posegnula za njegovim boksericama kada se oglasio bebi alarm. To me nasmeje.
- Kunem se to dete ne želi da ja imam seks – Maksim se sklanja od mene.
- Šta zna dete šta je seks, ne lupaj gluposti - poljubim gia izvučem se iz kreveta.
Obožavam svoj život, toliko je jednostavno.
YOU ARE READING
Do poslednjeg daha
Mystery / ThrillerAlli i Elli su jednojajčane bliznakinje i najbolje prijateljice. Dok je Alli vesela, lakovena i šašava, Eli je ozbiljna. Kada policija pronađe leš mrtve Alli proglašava samoubistvo ali Elli ne veruje da se njena sestra ubila zato odluči da sprovede...