15

9.1K 582 3
                                    


Elli

Morala sam malo da se zabavim, ipak je dozvolio da prođu tri nedelje. Ali gledajući ga ovakvo slatkog ne mofu a da ne popustim. Svesna sam toga da verovatno nema iskustva u emocionalnim vezama i upasti u vrtlog sa ženom koja zrađuje od emocija je duplo zajebano. Ali i ja gajim osećanja prema njemu, on je ljubazan, dobrodušan, zabavan, humorističan, zaštitnički nastrojen . . . možda ne dozvoljava drugim ljudima da vide ove njegove osobine ali meni je dozvolio, ili bolje rečeno morao je da mi dozvoli.

- O čemu razmišljaš? – pita me dok se vozimo ka mom stanu.

- O životu. Nismo više mladi.

- Ah te godine, ja sam stariji od tebe pa se ne žalim.

- Ne žalim se, jednostavno vreme leti.

- Tako je. Jesi li gladna?

- Zašto? Želiš što pre da me napadneš? – našalim se.

- Da – ispali kao iz topa.

- Pa možemo nešo učiniti po tom pitanju, naručićemo nešto kasnije – predložim.

- Volim kako razmišljaš – namignuo mi je.

- Ali ponekad – ponekad i ne.

Prekida nas njegov telefon.

- Kaži Džejs?

Kao Džejson njegov brat?

Naglo je pritisnuo kočnicu ipoletela sam napred. Kako vozi ovaj manijak.

- Ti si šta? – ljuto je pitao.

- Dolazim, jesi li nazvao advokata? Dobro.

- Sve u redu?

- Moj brat je uhapšen.

- Zašto?

- Optužen je za silovanje – kaže smrknuto.

- Silovanje.

- Nije to uradio – odmah ga brani.

- Verujem da nije – znam kako tip izgleda, žene se sigurno lepe za njega.

- Uhapšen je.

- Da.

- Ne brini, rešiće se ovo – pokušam da ga utešim.

- Spavao je sa njom i ostavio je.

- To će biti njna preč protiv njegove.

- On . . . moj brat voli grub seks, bila je vezana. Cura – kaže kroz zube.

- Pa to bi mogao da bude problem – moguće povrede nisu dobre.

- Znam – uzeo je telefon i do policijske stanice je samo telefonirao.

. . .

Privilegija ljudi poput Džejsona Starka, tipa koji potiče iz porodice koja poseduje skoro ceo grad, je ogromna. Nema lance a u prostoriji za posete smo svi, njegova braća, tri advokata, njegov otac i ja. Plan za njegovo izvlačenje se momentalno razrađuje jer vreme otkucava i štampa će se ovim naslađivati.

- Morao si da je vežeš! – Evan viče.

- Koji se tebe kurac tiče kako ja jebem! – Džejson mu uzvraća.

- Devojka ima modrice na rukama, rekla je da si je vezao – Maksim se mršti.

- Odlično znate da ne bi silovao ženu.

Do poslednjeg dahaWhere stories live. Discover now