Za sve noćne ptice.
Maksim
Glavobolja me ubija, i to poslednje dve nedelje. Stvarno počinjem da mislim da je od previše razmišljanja. Samo razmišljam o tome koliki sam kreten. Da bi ubio tog crva koji mi jede mozak rešio sam da promenim sredinu, tako da sam narednu nedelju proveo u Evropi posao mi je bio savršen izgovor.
Nakon što sam se vratio kući priznao sam sebi da imam problem, problem zvan Elli Wotson. Moj plan da je izbacim iz sistema se izjalovao. Celu noć sam je jebao i bilo je pakleno, najbolja noć u mom životu ali zato sada one jebe mene. Želeo sam da je pozovem ali jednostavno nisam imao razlog, bio sam gad, jasno sam joj stavio do znanja da želim jednu noć sa njom i ona mi je dala. Problem je što želim još. Dođavola, znao sam da nije trebalo da se petljam sa njom, žena koja zna šta želi i čita te kao knjigu nije dobra za ničiji ego. I šta sadada radim?
Elli
Sedim u svojoj kancelariji i buljim u jednu tačku. Moj pacijent je otkazao i sada mučim sebe, razmišljanjem,kao da nisam razmišljala dovoljno protekle tri nedelje. Tri jebene nedelje a od njega ni glasa. Počinjem da sumnjam u svoju stručnost i zavođenje. Pravila nalažu da se nakon dobrog seksa muškarac treba javiti ženi i zato ja čekam. Možda najbolja noć u mom životu nije bila dovoljno dobra za njega. Dođavola nije trebalo da mu dam onaj jedan dan kojim me je kupio. Napravio je deci fudbalski teren i uplatio ogromnu donaciju, time meje kupio, osim toga neverovatan je ljubavnik.
Mislim da je vreme da prestanem da zavaravam sebe, on neće pozvati, pa prošle su tri nedelje. A da izmislim neki razlogda ga pozovem? Koji? Nemam nijedan.
Prestani – upozorim sebe. Bilo mi je sasvim dobro bez njega, bilo mi je odlično.
Maksim
Odrasla i odgovorna osoba koja ne želi da se veže za nikog skriva se u autu i čeka da neko izađe sa posla. Da, ta osoba sam ja, čekam Elli. Razmišljao sam danas i došao sam do zaključka sa mi je nešto uradila. Da, igrala se sa mojim mozgom i sad kao idiot mislim samo na nju, bukvalno sam slep i gluv za sve ostale žene. Da, mora da je to, ona mi je uradila nešto, ušla je u moju glavu i nešto je poremetila, nema drugog objašnjenja. Treba mi profesionalna pomoć.
- Gospođica Wotson je završila za danas – njena sekretarica me obaveštava.
- Mene će primiti – ignorišem je i uđem u Ellinu kancelariju.
- Meri . . . Maksime – iznenadila se.
- Želim terapiju.
- Molim?
- Terapiju, želim terapiju – smestim se na kauč.
- Gospođice . . .
- U redu je Meri, slobodna si, idi kući.
- Kako vi kažete.
Posmatram je kako ustaje i kreće ka njenoj fotelji, pekršta noge onako kako volim. Bože te noge šta sve mogu. Koncentriši se kretenu.
- Da čujem, šta te muči.
- Mislim da mi je moja poslednja seksualna partnerka sjebala mozak – kažem ozbiljno.
- Kaži mi nešto više o tome.
- Pa . . . ona mi čita misli.
- Znaš da to nije moguće.
- Kako onda uvek zna o čemu razmišljam?
- Možda te samo poznaje – nasmešila se.
- Ne, ima tu još nečeg.
- Kao?
- Seks.
- Seks – ponavlja.
- Da, jebačina na kvadrat, proveo sam sa njom nezaboravnu noć.
- Aha.
- I od tada ne mogu da je izbacim iz glave – priznam.
- Da li često misliš na nju?- ugrizla se za usnu i moj kurac se uspravio.
- Kao dragstor – ispalim.
- I to te nervora?
- Da! Zato kažem da mi je učinila nešto.
- Pa . . . mislim da znam u čemu je tvoj problem.
- Znaš?
- Da, zaljubljen si.
E do kurca. Znam sam to a naravno da i ona zna.
- Kako da se izlečim.
- Prekid je obično najbolje rešenje.
- Pokušao sam, ne ide – odmahnem glavom.
- Onda ti preostaje samo jedno, veza.
- To bi bilo nešto novo za mene – veza sa emocijama je nešto što nisam probao do sad.
- Znači bojiš se?
Ovo je zvučalo jadno. Ja se ne bojim.
- Ne! – kažem preglasno a ona samo podigne obrve. Bože stvarno me čita dobro.
- Ne dopadaju mi se sve te stvari oko zabavljanja.
- Te stvari?
- Da, ne shvatam poentu.
- Ti si očigledno poseban slučaj. Ovo će zahtevati više vremena nego što sam mislila.
Da li to znači da imam šanse?
- Slažem se. Šta kažeš da nastavimo uz večeru?
- Ne izlazim sa pacijentima – ladno me odbije.
Koji kurac?
Ustanem i odučim da rešim ovo čudo.
- Vidi Elli, došao sam ovde, znaš da sam zalljen u tebe zašto me onda kecaš?
- Nisi se javio tri nedelje.
- Imam dobar razlog . . . razmišljao sam.
- I jesi li razmislio?
- Jesam.
- Želim to da čujem – ustala je.
- Kecaš me.
- To je život, nekad on keca tebe a nekad ti kecaš njega.
- U redu, želim vezu sa tobom.
- Zbog . . .
- Zbog toga što mislim da si divna . . . i jako dobra u krevetu.
- Hvala, i ja to mislim isto za tebe.
- Hoćemo li sada da se kresnemo? Stvarno si mi nedostajala.
- I ti si meni nedostajao – celo telo joj se opustilo. Druga prilika, nemoj ovo da zajebeš Maksime.
YOU ARE READING
Do poslednjeg daha
Mystery / ThrillerAlli i Elli su jednojajčane bliznakinje i najbolje prijateljice. Dok je Alli vesela, lakovena i šašava, Eli je ozbiljna. Kada policija pronađe leš mrtve Alli proglašava samoubistvo ali Elli ne veruje da se njena sestra ubila zato odluči da sprovede...