Damiana sk.p.
Pamodos kaut kāda pārāk gaišā telpā. Likās, ka acis tūlīt izdegs. Manas rokas bija saņemtas roku dzelžos. Priekšā bija galds un liels spogulis. Esmu cietumā? Pēc pieredzes zinu, ka šādi izskatās pratināšanas telpa. Bet, ja es esmu cietumā, kāpēc mani izslēdza? Un uzlika kaut ko uz galvas? Varbūt šie ir nolaupītāji. Viņi noteikti Vinsentam prasīs naudu. Izpirkšanas maksu. Kad dabūs naudu, mani novāks un tēvs visu atdos Stenlijam!
Telpā ienāca kaut kāds jauns vīrietis. Rokās viņam bija mape. FIB? Uz mapes es skaidri saredzēju manu vārdu. Cik atceros, tas neko labu nenes. Viņi noteikti izvilks informāciju par manu tēvu. Bet nekas nesanāks, jo esmu de Alonso. No mums informāciju izvilkt ir grūtāk nekā sunim iemācīt lidot.
-'' Esmu detektīvs Džounss. Es tev uzdošu dažus jaut.... '' vīrietis noteica.
Es viņu pārtraucu : '' Jā, dažus jautājumus. Zinu. Bet, kas jums liek domāt, ka atbildēšu uz tiem? ''
Es netaisos nodot tēvu. Pat ja viņš ir galīgākā pakaļa!
-''Damian, mēs tev gribam palīdzēt! Ļauj mums to darīt. Mēs zinām, ka tavs tēvs, Vinsents De Alonso ir pārdevis nelegālas preces, vai ne? '' Džounss neatkāpās, viņam bija jāiet par žurnālistu!
-'' Paga. Jūs gribat man palīdzēt? Pieņemsim! Tāpēc atslēdzāt mani un nolaupījāt? Oho! Varena palīdzēšana, cepums jums visiem! '' es sarkastiski noteicu. Ja man nebūtu saķēdētas rokas es noteiki vēl paplaukšķinātu.
Vīrietis izskatījās pārsteigts. Laikam nezin, ka de Alonso jaunākā paaudze ir ļoti kaitinoša. Nekas, tagad zinās!
-''Zinām to, ka tu daudz runā. Tas var traucēt izmeklēšanu, tāpēc labāk aizveries un atbildi uz jautājumiem, '' viņš atkal kaitināja mani.
Lūk, arī viņa ļaunā puse.
- " Protams, detektīva kungs. Turpiniet," sarkastiski noteicu.
Neizpaudīšu nekādu informāciju par savu tēvu, mafiju vai sevi.
Viņš apsēdās galda otrā pusē, mapi noliekot galda vidū. Tā, lai arī es to varu kārtīgi apskatīt.
- " Pastāsti mums par Vinsentu un viņa nelegālajām darbībām," Džounss teica.
- " Man likās, ka būs jautājumi," teicu, jo tas, ko viņš pateica, neizklausījās pēc jautājuma.
Viņš pasmaidīja viltotu smaidu.
- " Būs labāk, ja sadarbosies, Damian. Mēs pie tevis atradām pietiekami daudz narkotikas, lai tevi iesēdinātu. Un, ņemot vērā to, ka Vinsents tevi iebāza tajā skolā, jūsu attiecības nav tik izcilas, un viņam šis nepatiks. Vai varbūt man uzreiz viņam piezvanīt?" Džounss teica, saglabājot savu nopietnību.
Ko? Narkotikas? Es zvēru, ka pie manis nebija ne grama narkotiku.
Sasodīts!
- " Pie manis nebija narkotikas," teicu, ignorējot pārējo, ko Džounss teica.
Džounss nez no kurienes izvilka narkotikas un nolika tās uz galda.
- " Tagad ir," viņš teica.
- " Jūs nevarat tā darīt," nervozi teicu.
Ja Vinsents domās, ka tās tiešām bija pie manis, ar mani ir cauri.
- " Nebūtu jau pirmā reize, vai ne?" Džounss vairāk apgalvoja, nekā jautāja.
Klusēju.
YOU ARE READING
Mafijas varā
RandomDamians de Alonso ir mafijas bosa dēls. Viens no svarīgākajiem cilvēkiem mafijā. Mērķis daudziem mafijas ienaidniekiem, jo viņam ir lemts mantot tēva biznesu. Damians neko neatceras par savu bērnību, par to, kur uzaudzis. Kādu dienu mafijas...