33rd

254 39 3
                                    

- " Neaizmirsti, ka viņa ir tavs nākamais uzdevums," tēvs teica.

Sasodīts! Biju par to pavisam aizmirsis.

- " Tu kļūdies, ja domā, ka viņu nogalināšu," teicu.

- " Apdomā to kārtīgi, Damian. Pašlaik tev vajag atkopties un atpūsties, taču pēc tam..."

- " Es to nedarīšu!" iesaucos.

Skatījos uz Vinsentu neticības pilnām acīm.

- " Tas nav nemaz tik sarežğīti, dēls. Tev tikai jādara tas pats, ko esi darījis iepriekš," jutu, ka tēva pacietība izsīkst.

- " Es to nevaru!"

Viņš uz brīdi apklusa.

- " Ko tu ar to domā - nevari ?" Vinsents jautāja.

Viņš pienāca man tuvāk.

- " Tu to darīsi. Ja nē...Neaizmirsti, ka man vienmēr ir Stenlijs."

-"Kāpēc uzreiz neliki Stenlijam to darīt?" nicinoši jautāju.

-" Stenlijs nav tas, kas mantos manu biznesu," Vinsents noteica.

-"Ja tik ļoti lieku tev vilties, atrodi kādu citu, kurš mantos tavu biznesu," vienaldzīgi teicu.

- " Nē, Damian. Tu esi mans dēls un tu pildīsi savus pienākumus," tēvs teica.

-"Esmu tev vajadzīgs tikai pienākumu dēļ?" jautāju.

Nespēju noticēt.

Vinsents nopūtās.

- " Damian, pārstāj šo..."

-"Vācies!" skarbi teicu.

-"Ko?" tēvs šokēti pārjautāja.

- " Es gribu palikt viens," sacīju.

- " Damian, šo tēmu vairs nevar atlikt," Vinsents vienaldzīgi noteica.

Kā es agrāk nebiju pamanījis, cik tēvs patiesībā ir vienaldzīgs. Bezemocionāls.

Varbūt es to zināju, tikai...negribēju pieņemt.

-"Tu negribi atlikt. Tesa tev nav neko parādā," teicu, cenšoties apslāpēt dusmas.

- " Tu izvēlies viņu?" tēvs jautāja.

- " Nē, es neizvēlos. Tu man neļauj izvēlēties. Pārstāj...lūdzu."

-"Izdari savu vienīgo darbu, Damian! Un tad dari, ko gribi," tēvs teica, pametot telpu.

Vinsenta sk.p.

(Iespējamas nepatīkamas/18+ cienīgas darbības, bet nekas extra liels nenotiks, stay with us ♥♥)

Izgāju no Damiana istabas un atspiedos pret sienu.

Viņš man nekad neko nav lūdzis, un redzēt viņu šādā stāvoklī ir grūti.

Taču es nevaru piekāpties. Tas ir viņa pienākums. Tas ir viņa darbs. Vienīgais, ko es prasu, ir cieņa. Un, ja Damians nespēj izpildīt savu darbu, viņš mani neciena.

Ja Damians nepildīs savus pienākumus, man nāksies tos likt darīt Stenlijam.

Un tad Damians man vairs nebūs vajadzīgs.

Vai vismaz tas ir tas, ko dēls domās.

Visi šie cilvēki, ar kuriem viņš pavada savu laiku, ir sagrozījuši viņam prātu.

Mafijas varāWhere stories live. Discover now