41st

194 30 2
                                    

-" Stenlijs tiks ar tevi galā," Vinsents noteica un pameta telpu, pat nenoklausoties manu sakāmo.

Pie durvīm parādījās Stenlijs, un padotie ienesa telpā piederumus, kurus novietoja uz galda blakus krēslam.

- " Zini, es labprāt tagad darītu ko citu, bet darbs ir darbs," Stenlijs sāka gvelzt savas muļķības.

Viņš paņēma rokās vienu no piederumiem, un es aizgriezu skatienu.

- " Tātad...sāksim ar vienkāršākiem jautājumiem," Stenlijs teica.

- " Kurā brīdī tu nolēmi būt nodevējs?" viņš jautāja, krītot man uz nerviem.

- " Uzmini," attraucu.

- " Labi, " Stenlijs nopūtās, " šis laikam bija par grūtu. Nākamais jautājums. Kas bija zibatmiņā? "

- " Nekas," teicu.

Stenlijs brīdi uzlūkoja mani.

Viņš zina, ka nemeloju, jo viņš ļoti labi prot pateikt, kad cilvēks melo.

Taču tas maitas gabals tāpat izmantos izdevību.

Viņš pasmīnēja.

- " Lieliski. Un kas bija mapē?" Stenlijs turpināja.

- " Nekas," teicu patiesību.

- " Damian, man ir sliktas ziņas - ja šis būtu eksāmens, tu nenokārtotu," Stens teica.

Viņa seja saglabāja nopietnu izteiksmi.

- " Labi. Tu vismaz runā, tāpēc sāksim ar tikai nelielu iegriezumiņu. Tu vari izvēlēties kur. Jebkur. Kur vien vēlies."

Skatījos uz viņu kā uz jukušo.

- " Nu, beidz. Jābūt taču kādai vietai," Stenlijs teica, it kā es būtu viņam atbildējis.

Viņš tuvojās man ar aso piederumu.

- " Atšujies," teicu un centos pavirzīties tālāk no viņa.

Viņš iesmējās.

- " Ar tevi nemaz nav jautri."

Stenlijs saķēra mani aiz matiem un pagrieza manu galvu pret viņa.

Viņš lēnām vilka aso piederumu man gar kaklu.

Centos nedomāt par sāpēm.

- " Varbūt pastāstīsi, kā iepazinies ar FIB? Kopā spēlējāties smilšukastē? " Stenlijs teica.

- " Ej ellē!" attraucu.

Viņš iedūra priekšmetu nedaudz dziļāk.

Asinis pilēja uz mana krekla.

- " Es te tā domāju...kad tad vēl mēs tiksimies, Damian?" viņš pēkšņi jautāja.

- " Jebkad tavos murgos,"  atteicu.

Viņš pasmīnēja.

- " Tu šonakt būsi beigts, tāpēc par to es nešaubos."

Pagāja dažas minūtes, es turpināju klusēt, un Stenlija pacietība lēnām izsīka.

- " Runā, Damian!" viņš kliedza.

Durvis atvērās, un telpā ienāca tēvs.

Domāju, ka viņš izbeigs manas ciešanas, bet tēvs tikai aizsūtīja Stenliju prom, lai pats varētu turpināt.

Viņš uzlocīja piedurknes.

- " Ķersimies pie lietas, Damian," Vinsents iesāka," tu zini procesu, viss ir pa visam vienkārši. Vai nu tu runā, vai arī es tev lieku runāt. Un tici man, tu to negribi."

Mafijas varāWhere stories live. Discover now