Damiana sk.p.
Izgāju no slimnīcas. Ārsti zibatmiņu atdeva, neko nejautājot. Ļoti ceru, ka Vinsents neko par to nezina.
Lēnām soļoju mājās. Cilvēki staigāja uz visām pusēm.
Nespēju noticēt, ka Tesa tiešām jau ir mani aizmirsusi. Es viņas dēļ biju gatavs stāties pretī pat savam tēvam, bet viņai par mani ir vienalga.
Iezvanījās telefons.
Matīss.
- '' Matīss?'' jautāju, paceļot telefonu.
- '' Sveiks, sen neredzētais. Zini, jāatdzīst, ka nedaudz nobijos, kad pats Vinsents de Alonso mani uzmeklēja, bet tagad man nospļauties. Esmu brīvībā. Tas jānosvin. Tu ar mani?'' Matīss teica.
Pag...Ko? Mans tēvs bija pie Matīsa?
- '' Jā. Kur tiekamies?'' jautāju.
- '' Mūsu iecienītākajā klubā,'' Matīss teica un nolika.
Kāpēc Vinsents uzmeklēja Matīsu? Varbūt viņš bija arī pie Tesas. Ja viņš viņai būs kaut ko nodarījis.....
Zinot savu tēvu, tas drīz notiks. Attapšos slimnīcas palātā turot guļošās Tesas roku.
Pārtraucu par to domāt, ieejot mājā.
Grasījos iet uz savu istabu, bet dzirdēju tēva balsi.
-''Damian, atnāc!''
Nopūtos un sāku iet.
Ieejot iekšā, ieraudzīju uz galda mapi. Sapratu, ka atkal būs jāsmērē rokas.
-''Kāpēc sauci?'' jautāju.
Tēvs pasmīnēja. Viņš pabīdīja mapīti uz priekšu un piecēlās kājās.
Piegāju pie galda. Paņēmu mapi un devos uz izeju.
-''Pat neskatīsies, kas tur ir?'' tēvs jautāja.
-''Apskatīšos vēlāk, man tagad ir citi darbi, '' noteicu un izgāju ārā.
Ieejot istabā, nometu mapi uz galda. Man nav laika kliegt uz tēvu. Viņš atkal liks man nogalināt kādu paziņu. Es to jau zinu.
***
Iegāju klubā.
Matīss koķetēja ar kādu meiteni. Pasmējos un gāju pie viņa.
-''Damian, kur tu tik ilgi?'' Matīss jau sācis dzert. Bez manis!
Paspiedu viņa roku un apsēdos.
Sāku domāt, vai Vinsents atkal uzzinās šo. Zinu, ka ir nodevējs. Bet kurš? Neticu, ka tas ir Matīss, jo viņš pats teica, ka tēvs viņam zvana. Nodevēji nenodotu manu tēvu, vai ne?
Meitene sāka uzmākties man, es viņu pagrūdu nost.
-''Matīss, ko mans tēvs gribēja no tevis?'' jautāju, noliekot rokas uz galda.
Viņš izbrīnīti paskatījās uz mani.
-''Neko īpašu.... '' viņš novilka.
Nopūtos.
-''Viņš tev draudēja? Kas notika?''jautāju.
- '' Nekas, Damian. Ja tas ir vienīgais iemesls, kāpēc nāci uz klubu, vari iet prom,'' Matīss asi noteica.
Aplūkoju Matīsu.
Par ko viņš tā sacepās? Es tikai pajautāju, tātad....man bija taisnība. Vinsents bija atnācis pie Matīsa, lai draudētu. Vai viņš draudēja arī Tesai?
YOU ARE READING
Mafijas varā
RandomDamians de Alonso ir mafijas bosa dēls. Viens no svarīgākajiem cilvēkiem mafijā. Mērķis daudziem mafijas ienaidniekiem, jo viņam ir lemts mantot tēva biznesu. Damians neko neatceras par savu bērnību, par to, kur uzaudzis. Kādu dienu mafijas...