Sēdēju savā kabinetā un vēroju nelūgto viesi.
- " Tu dod priekšroku Damianam vai Markusam?" Deivids jautāja.
- " Ko tu gribi? Tik ilgi nebiji nācis, ka domāju, ka man beidzot būs miers," atteicu.
Nebiju garastāvoklī, lai strīdētos.
-"Tu neesi vienīgais, kuru uzraugu, Damian," vīrietis noteica.
- " Varbūt CIP vajadzētu pievērsties Vinsentam un likt mani mierā," teicu.
Deivids sarauca pieri.
- " Ak, laikam izpļāpājos. CIP tomēr nav par visu informēti, ja jau pat nezināji, ka Vinsents jau kādu laiku ir augšāmcēlies," pasmīnēju.
Vīrietis izskatījās apjucis.
- " Kā tas iespējams?"
- " Nezinu, atrodi viņu un pajautā," paraustīju plecus.
Biju noguris no CIP un Vinsenta de Alonso. Lai viņi karo savā starpā, atstājot mani ārpus šī visa.
- " Tu ar viņu.. sadar..."
- " Nē," pārtraucu Brouvnu, " Vinsents mani uzmeklēja. Viņš ir tas, kurš nogalināja Torello, ja prāto. Bet es to oficiāli neatzīšu. Es tev šo visu saku tikai tāpēc, lai tu turētos pa gabalu no manas villas."
Deivids piecēlās un pasmīnēja.
- " Vara tomēr aizmiglo acis," viņš noteica, " bet paldies par informāciju."
Klusēju. Es neiemainīju Vinsentu pret varu... es viņu iemainīju pret brīvību.
- " Starp citu... Kur ir tavs uzbāzīgais draugs? Parasti viņš mani vienmēr "laipni" sagaida priekštelpā, " Deivids jautāja.
Viņš tagad ir labākā vietā.
- " Tagad uztraucies par maniem darbiniekiem? " pacēlu uzaci.
Viņš iesmējās.
CIP grasījās doties prom, taču man vēl bija kas sakāms.
- " Ja tu man kaitēsi, es tiešām piepildīšu pasaku, ko reiz tev stāstīju," pēkšņi teicu.
Deivids uzmeta man domīgu skatienu.
- " Paliec sveiks... pagaidām," vīrietis vēl pateica, pirms aizgāja.
Iesmējos.
Viņš nespēj rimties.
***
-"Fernandess tikko aizmigloja mūsu darījuma partnerim prātu," Tomass teica, ienākot manā kabinetā.
Saraucu uzacis.
-"Kā?"
-"Viņi tagad strādā kopā. Viss, kas tika minēts līgumā vairs nav spēkā," Tomass stāstīja.
Izbraucu ar roku caur matiem, nopūšoties.
-"Kā!?"
-"Viņš piesolīja lielāku summu."
Sāku smieties.
-"Lielāku summu? Nauda maina cilvēkus," noteicu, pieceļoties.
- " Tad dubulto Fernandesa piesolīto samaksu," aizkaitināti teicu.
Deniss teiktu, ka tas ir izmisuma solis.
Un viņam būtu taisnība.
- " Neapvainojieties, bet tas būtu izmisuma solis," Tomass teica.
YOU ARE READING
Mafijas varā
RandomDamians de Alonso ir mafijas bosa dēls. Viens no svarīgākajiem cilvēkiem mafijā. Mērķis daudziem mafijas ienaidniekiem, jo viņam ir lemts mantot tēva biznesu. Damians neko neatceras par savu bērnību, par to, kur uzaudzis. Kādu dienu mafijas...