- ғɪʀsᴛ ᴅᴀʏ: -

559 90 49
                                    

8 ΧΡΌΝΙΑ ΜΕΤΆ.


Το ξεπέρασα. Αν και οι εφιάλτες μου δεν ήθελαν, εγώ αναγκάστηκα να τους πιέσω. Τα βράδια, έπρεπε να σφίξω λίγο παραπάνω το μαξιλάρι μου ώστε να απομακρύνω την εικόνα του στο μυαλό μου. Τα ουρλιαχτά μου, ο πυροβολισμός, ο πόνος στα μάτια του.

Την πρώτη μέρα ήταν απλά περίεργο. Όταν ξύπνησα βρισκόμουν ήδη στο αεροπλάνο για να πάω Ιταλία. Αποχαιρέτησα τον Justin, τον James, την Jessica και την Nya. Ήξερα πως θα μου έλειπαν όταν θα έφευγα αλλά έπρεπε να το κάνω.

Όταν η Lucy πήγε να με αγκαλιάσει της έστριψα τη πλάτη και έφυγα.

Δεν αισθάνθηκα καθόλου άσχημα, την λυπόμουν για τη ζωή που είχε. Ήταν απλά μια εγωκεντρική και ψυχωτική σκύλα που νοιάζεται μόνο για τον εαυτό της. Και μόνο που ήξερε για το τι θα γινόταν και δεν το εμπόδισε.

Όσο έφευγα, ήταν παντού εκείνος. Όπου και αν κοιτούσα, όποιος και αν με κοιτούσε, έμοιαζε με αυτό το αγόρι με τα μαύρα ρούχα και τα υπέροχα μάτια που κάποτε ήξερα και άλλαξε τη ζωή μου. Δεν κοιτάχτηκα στον καθρέπτη για 2 μέρες επειδή ήξερα πόσο χάλια έδειχνα και νόμιζα πως θα καταρρεύσω άμα το έκανα. Παντού υπήρχε ο Harry και το πρόσωπο του.

Τα λόγια που μου είπε πριν όλα γκρεμιστούν επαναλαμβανόταν συνέχεια στο μυαλό μου με έναν τόσο όμορφο και ζωντανό τρόπο.

"Σε αγαπώ Hayley Jackson."

Και άρχισα να κλαίω τόσο δυνατά που ένιωθα την καρδιά μου να σπαρταράει και να σβήνει. Τα μάτια μου έτσουζαν για αυτό και έπρεπε να βάλω γυαλιά ηλίου και ας ήταν Δεκέμβριος.

Την δεύτερη μέρα, ξύπνησα στο ξενοδοχείο που έμενα πριν ξεκινήσω μαθήματα. Ήταν τόσο μουντό και άχρωμο, ακριβώς όπως και η διάθεση μου. Την μέρα τη πέρασα με τα ακουστικά στα αυτιά μου ακούγοντάς τραγούδια που ήξερα θα με παρηγορήσουν.

Και κάπως έτσι, δεν κοιμόμουν. 8 χρόνια μετά και ακόμα να το ξεπεράσω τελείως. Αλλά υποθέτω πως αυτά είναι σημάδια που δεν θα ξαφνιστούν ποτέ τελείως απλά θα είναι λίγο λιγότερο επίπονα. Όπως το σημάδι στον καρπό μου.

Ευτυχώς, δεν φαίνεται και πολύ τώρα πια αφού το μαύρο μελάνι του τατουάζ μου το καλύπτει ολόκληρο. Δεν ήθελα να με στοιχειώνει όταν ξεκινούσα ξανά την ζωή μου ως κάποια άλλη. Δεν έχω μιλήσει σε κανέναν για αυτό ακόμα και όταν ο Alex με ρωτά.

Feels Like HellWhere stories live. Discover now