/Αυτό δεν είναι κεφάλαιο. Αλλά ένα γράμμα από εμένα για εσάς./
F O R Y O U
Αγαπητοι μου readers aka devils,
Νομίζω πως δεν καταλαβαίνετε πως μας κάνετε εμάς ( που γράφουμε ) να νιώσουμε και μόνο που βλέπουμε ένα λαικ ή ένα καλό σχόλιο. Αλλά προσωπικά μιλώντας, τους τελευταίους μήνες με ότι μου γράφεται ήττε πως σας έχει επηρεάσει το βιβλίο ή απλώς πως σας άρεσε ένα κομμάτι, με κάνετε τόσο μα τόσο χαρούμενη.
Ξεκίνησα ένα τίποτα και άμα δεν ήταν για εσάς που διαβάζετε το βιβλίο, το Hurts Like Hell θα ήταν ένα τίποτα. Θεωρώ πως ποτέ δεν σας ευχαριστούμε για αυτό όποτε σας ευχαριστώ. Τόσο πολύ.
Σας θεωρώ φίλες μου αλήθεια. Πολλές φορές μου στέλνετε και μιλάμε ήττε για το βιβλίο ήττε για δικά σας θέματα. Να ξέρετε πως πάντα θα είμαι εδώ για ότι θέλετε να μου πείτε και ποτέ δεν θα γίνω από αυτές τις σνομπ συγγραφέες που νοιάζοντε μόνο για τη φήμη και μπλα μπλα μπλα.
Για αυτό, είμαι ευγνώμων για όλες σας. Κάθε μια. Ειλικρινά μακάρι να ήξερα τα ονόματα σας ξεχωριστά για να σας ευχαριστούσα ατομικά.
Τώρα θα πείτε; "Μα καλά αυτή η κοπέκα μας τα έχει πρίξει με τα ευχαριστώ της." Και ειλικρινά όποιος σκέφτεται έτσι θα ήθελα να σταματήσει να με ακολουθεί και να μην διαβάσει το βιβλίο μου.
Διότι εγώ, ποτέ δέν πέρνω τίποτα και κανέναν δεδόμενο.
Το community που έχουμε δημιουργήσει αν και από όσο ξέρω είναι μικρούλη ακόμη, είναι δυνατό και χαίρομαι για αυτό. Δεν χρειάζομαι 1Μ προβολές ή 100Κ ακόλουθους για να επηρέασω ένα συγκεκριμένο πλήθος ανθρώπων.
Ούτε θέλω να γίνω η πιο διάσημη συγγραφέας στο wattpad. Το μόνο που ήθελα από τη πρώτη μέρα ήταν να βρεθεί ένας άνθρωπος να μου πως του αρέσει το βιβλίο. Και ξαφνικά βρέθηκαν πολλοί περισσότεροι από ένας.
Για όσες δεν ξέρετε το όνομα μου είναι Μαριλίντα και είμαι 15 χρονών. Δεν είμαι η Jane Austen ούτε καμία άλλη με εμπειρία συγγραφέας. Είμαι απλά εγώ.
Δεν είμαι ούτε η πιο διάσημη του σχολείου μου ούτε η πιο δημοφιλής. Δεν χρειάζομαι μια ταμπέλα για να μου πει ποια είναι. Ούτε και εσείς δεν το χρειάζεστε.
Και ποτέ δεν αφήσετε κανέναν να σας κρίνει ενώ δεν σας ξέρει.
Τέλος, θέλω να μιλάτε. Είδα κοπέλες που μου έλεγαν πως με τις φίλες τους ξέρω εγώ μιλάνε για το βιβλίο. Αν έχετε οτιδήποτε να μου πείτε ή πως ανακαλύψατε το H.L.H ή άμα έχετε προβλήματα ή οτιδήποτε ερώτηση για εμένα ΜΙΛΉΣΤΕ ΜΟΥ.
Πάντα απαντάω. Ακόμα και αν μια μέρα π.χ λαμβάνω χιλιάδες μύνηματα θα τα απαντήσω όλα επειδή πραγματικά νοιάζομαι για εσάς.
Πείτε μου τα ονόματα σας αν θέλετε ώστε να ξεκινήσω να σας μαθαίνω :) Εύχομαι το βιβλίο να σας κάνει όσο χαρούμενες όσο εμένα.
Είστε οι καλύτερες αναγνώστριες που θα μπορούσα να ζητήσω. Και σας εκτιμώ πολύ.
Απεριόριστη αγάπη από εμένα για εσάς.
η φίλη σας,
jennie lynn xx
YOU ARE READING
Feels Like Hell
Fanfictionbe afraid of the dead ones. Η ιστορία μας οκτώ χρόνια μετά όταν η Leah Lordes aka Haiz Evans είναι η πιο αναγνωρισμένη δικηγόρος της χώρας. Είναι πλέον αρραβωνιασμένη και ζει πολύ μακριά από την Reginia, στην Ιταλία. Εκεί προσπαθεί να ξαναρχίσει τη...