playlist song: copycat by billie eilish
- dangerous woman by ari
- look after you by the fray
- let me love you by ari*διαβαστε μεχρι το τέλος*
Και κάπως έτσι το ψέμα ξεκινά. Όλα είναι ένα απλό σχέδιο. Ένας σχεδισμένος θάνατος, ο πιο επώδυνος και προβλέψιμος θάνατος. Κάποιος θα πεθάνει στις 00:16 στις 16 Δεκεμβρίου. Κάποιος σημαντικός ίσως και μισητός από κάποιους.
Είχαν μείνει 4 ημέρες. Ο Δεκέμβρης είχε μπει για τα καλά και ο κρύος, τσουχτερός καιρός είχε καταλάβει το περιβάλλον γύρω τους. Δεν είχαν ιδέα τι θα έκανε ο Drake, ποια θα ήταν η επόμενη του κίνηση. Ίσως ήταν μια θεική κίνηση που χρειαζόταν για να τους σώσει όλους. Ίσως απλά δεν θα γινόταν τίποτα μα ένας σωτήρας θα εμφανιζόταν και θα τους έσωνε όλους.
Ένας άγγελος.
Κάποιος που ήταν αρχικά μέσα στο σχέδιο του Harry, στη S&G 8 χρόνια πριν. Κάποιος αθώος και τελείως άκυρος στην ιστορία.
Απαραιτήτα σημαντικός.
Μα ποιό ήταν στα αλήθεια το σχέδιο του Harry μετά από όλα αυτά;
H A I Z
Ανοίγω τα μάτια μου σιγά σιγά καθώς το φως του ήλιου με τυφλώνει ολοσχερός. Κοιτάω τον Harry δίπλα μου ο οποίος έχει αγκαλιάλισει σφυχτά το στομάχι μου και μια φλέβα έντονη αγριεύει το πρόσωπο του. Τον χαιδεύω εκεί και μετά από λίγο ηρεμεί.
Χαμογελάω.
Το ήξερα πως κάτι θα πήγαινα στραβά σε αυτό. Μα ποτέ μου δεν περίμενα πως μια ασθένια θα τον έπαιρνε μακριά. Μέχρι το άπειρο θυμάμαι τα λόγια του Harry και βουρκώνω.
Θέλω να φανώ δυνατή. Πρέπει να το κάνω. Για αυτόν. Τόσα χρόνια απο τότε που τον πρωτοείδα ήταν ο πιο σκληρός και δυνατός άνθρωπος που ήξερα. Και φυσικά ο πρώτος που αγάπησα.
Ο Harry ήταν, είναι και πάντα θα είναι ο λόγος που θα μπορούσα να σταματήσω ή παράλληλα να συνεχίσω να αναπνέω. Τον αγαπούσα, ήταν τρελό πόσες φορές το έχω πει μα μόνο μια το ενοούσα.
Εχθές κατάλαβα τι στα αλήθεια αγάπησα σε αυτόν τον άνθρωπο. Δεν ήταν η απίστευτα αλάνθαστη εμφάνιση του ούτε τα ζωντανα, πράσινα μάτια του που με έκαναν να έρθω πιο κοντά του.
YOU ARE READING
Feels Like Hell
Fanfictionbe afraid of the dead ones. Η ιστορία μας οκτώ χρόνια μετά όταν η Leah Lordes aka Haiz Evans είναι η πιο αναγνωρισμένη δικηγόρος της χώρας. Είναι πλέον αρραβωνιασμένη και ζει πολύ μακριά από την Reginia, στην Ιταλία. Εκεί προσπαθεί να ξαναρχίσει τη...