/Sorry einai ligo mikroyli alla an ftasoume 50 likes και 200 σχόλια mexri ta mesanyxta tha anebasw ayrio prwi prwi hehe...h kai shmera ;)/
Όλα έμοιαζαν κάπως παράξενα. Το γεγονός ότι η υπόλοιπη ημέρα πέρασε τελείως φυσιολογικά και χωρίς εντάσεις εννοώ. Ούτε ένας καβγάς ή φωνές με τον One, πράγμα αρκετά ασυνήθιστο. Παρόλαυατα δεν το πίεσα αφού μου αρέσει πως αρχίζαμε να συνεννούμαστε. Αρκετά εύκολα.
Εκείνος κοιμόταν μέχρι της 1 έτσι δεν βγήκε από το δωμάτιο του όλο το πρωί. Δεν ήθελα να τον ξυπνήσω έτσι αποφάσισα να κάνω μια βόλτα 'συγκέντρωσης' μόνη μου στο κέντρο της N. Υόρκης. Περπάτησα μέσα σε κάτι σκοτεινά στενά ώσπου έφτασα στο Central Park. Είχα να έρθω εδώ από την πρώτη φορά που ήμουν με τον Harry και μου είχε συστήσει τους Bad To The Bone.
F L A S H B A C K
Ever Since New York.
2016Το άγαλμα της Ν. Υόρκης εμφανίστηκε μπροστά μου και τα φώτα της γεμίζαν τους άδειους δρόμους. Τα ψηλά κτήρια της Τime Square και οι πολυπληθέστρεροι ουρανοξίστες ήταν το μόνο πράγμα που έβλέπες με ευκολία.
Τα φώτα της πόλης ήταν τόσα πολλά. Σαν αμέτρητα αστέρια.
Η Reginia δεν συγκρινόταν με αυτή την πολή. Δεν ήταν μοναχική όπως εκείνη και δεν σου έκπεμπε συναισθήματα μίσος και απόθησης αλλα ασφάλειας.
Είναι περίεργο να σκέφτομαι πως είμαι ασφαλής εδώ αλλά όταν για χρόνια μένεις σε μια μικρή πόλη όλα φαίνονται πολύ καλύτερα.
Φύγαμε απο το κέντρο και κατευθυνθήκαμε στους πιο ερημομένους και απομακρυσμένους δρόμους της μαγευτικής πόλης. Τα φώτα άρχισαν να λιγοστέυουν και τα κτήρια που μας περίεβαλαν δεν μου έβγαζαν ασφάλεια αλλα το ακριβλωσ αντίθετο.
Σταματήσανε έξω απο ένα παλιό κτήριο χωρις παράθυρα και περιφράξεις. Ήταν κλειστό και έμοιαζε λιγάκι με την δίκη μας αποθήκη. Ο Harry έβγαλε τις σακούλες και τις κουβάλισε. Αναρωτιόμουν τι είχαν μέσα.
Η πόρτα χτύπησε 3 φόρες και άνοιξε. Ο Chris, ο αρχηγός της B.T.T.B. εμφανίστηκε μπροστά μου κρατώντας ένα μπουκάλι μπύρας.
"Ηarry!" λέει μεθυσμένα και τον αγγαλιάζει όπως και τους υπόλοιπους. Μας βάζει μέσα στο 'σπιτι' και ο Harry του δίνει της τσάντες.
"Βλέπω είσαι η καινούργια. Με θυμάσαι άραγε. Ακόμα πονάει η πλάτη μου." Αναρωτιέται όταν με αγγαλιάζει θυμίζοντας μου εκείνη την νύχτα που ο Harry μου είπε να παλέψω μαζί του. Η νύχτα που τους είπα ότι ήθελα να γίνω μέλος.
YOU ARE READING
Feels Like Hell
Fanfictionbe afraid of the dead ones. Η ιστορία μας οκτώ χρόνια μετά όταν η Leah Lordes aka Haiz Evans είναι η πιο αναγνωρισμένη δικηγόρος της χώρας. Είναι πλέον αρραβωνιασμένη και ζει πολύ μακριά από την Reginia, στην Ιταλία. Εκεί προσπαθεί να ξαναρχίσει τη...