- ᴛʜɪʀᴛʏ sᴇᴄᴏɴᴅ ᴅᴀʏ: -

338 67 61
                                    

playlist song: angel on fire by halsey


Kristen. Δεν ξέρεις τι να κάνεις. Σαν να είχε η πίκρα όνομα και να την έλεγαν Kristen. Σαν να έπεφτε ένα αεροπλάνο και εκείνος ηταν μέσα σε αυτό. Κάπως έτσι ήταν όταν την ξαναείδε.

Για μια στιγμή όμως, νόμιζε πως είδε μια δόση συγχώρεσης στα βουρκωμένα μάτια της. Και αυτό τον λύτρωσε για τουλάχιστον λίγα δευτερόλεπτα ώσπου επανήλθε στην πραγματικότητα. Όταν άρχισε να ουρλιάζει και να αφήνει όλο τον πόνο που έκριβε τόσο καιρό να βγεί στην επιφάνεια.

Τα μισώ και τα πονάω που εξέφραζαν τα δάκρυα της δεν συμφωνούσαν με την χαρά που ένιωθε καταβάθως που ξαναείδε το πρόσωπο του Edward για άλλη μια φορά.

H A I Z

Αν κάποτε μου μιλούσαν για την συγχώρεση, θα γελούσα. Μα μετά από όσο έχω περάσει τα τελευταία χρόνια ξέρω πως καμια φορά η ανάγκη συγχώρεσης είναι απλά έμφυτη μέσα μας. Κατάφερα να τον συγχωρέσω και να μην ακούσω όλες τις φήμες που περιστρέφονταν γύρω από αυτόν. Διότι ήμουν τυφλωμένη από την δικιά του φήμη, αυτή που γνώριζα εγώ.

Βρισκόμουν στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου της Hailee. Μέσα στο αμάξι ήμουν εγώ, εκείνη και ο Justin ενώ πίσω μας ακολουθούσαν οι υπόλοιποι.

Ακόμα αναρρωτιέμαι γιατί αυτή η σκρόφα δεν είναι νεκρή.

Βήχω εγώ κοιτώντας με την άκρη του ματιού μου την Hailee όπου οδηγούσε και αυτή χαμογέλασε πονηρά κοιτώντας με υποτιμητικά. Θα στο κόψω το χαμόγελο εγώ.

"Δεν καταλαβαίνω γιατί με μίσεις τόσο." Λέει και γελάω.

"Εγώ ξέρω."

"Γιατί τότε Leah?"

"Επειδή είσαι αδελφή μου."

Αγριεύει - κοιτάω τον Justin του οποίου του ξεφεύγει ένα γέλιο μα τον κοιτάει απειλητικά η Hailee και του κόβεται αμέσως. Μα όλη αυτή η ατμόσφαιρα, σοβαρεύει αμέσως.

Ένα μαύρο αμάξι αρχίζει και κορνάρει δυνατά δίπλα από αυτό που οδηγούσαν οι υπόλοιποι. Απο τον καθρέπτη, βλέπω πως έχει ορμίξει στο γκρι αμάξι του James και αυτη η τριβή δημιουργεί μικρές κόκκινες σπίθες ανάμεσα στα δύο αμάξια.

"Σκατά!" Γρυλίζει η Hailee και πατάει το γκάζι σαν να εξαρτάται η ζωή της από αυτό.

Feels Like HellDonde viven las historias. Descúbrelo ahora