Kristen
Η διαδρομή ήταν μεγάλη. Μεγαλύτερη από ότι συνήθως. Περνώντας τα μαλλιά μου μέσα απο ένα κοκαλάκι, τα έδεσα σφυχτά. Κοίταγα προς τα πίσω μου ολη την ώρα. Δεν ήθελα να με ακολουθίσουν. Και αυτό ήταν ένα σημάδι που προσδιόριζε το πόσο αγχώμενη ήμουν.
Έπρεπε να βρω αυτή τη κοπέλα. Έπρεπε να την προιδοποιήσω. Μα πρωτα έπρεπε να πάρω το μέρος των κακών και να φανώ σαν αυτούς. Έπρεπε να κρύψω το όνομα μου.
"Δεν είναι νεκρή έτσι;" ρώτησα τη Anna και αυτή κοίταξε τον Louis γελώντας και οι δύο. Το πτώμα της Haiz σερνόταν από εμάς τους 3. Ήξερα πως μόλις δει την Anna και τον Louis θα τους ακολουθήσει. Ευτυχώς ήμουν και εγώ λίγα μέτρα μακριά για να τους βλέπω.
"Και τώρα τι;" ξαναρωτώ.
Έχουμε φτάσει έξω απο το τζιπ μας. Την βάζουμε μέσα στο πορτμπαγκαζ και το κλειδώνουμε. Θα είναι αναισθήτη για λίγο ακόμη οπότε έχουμε λίγο χρόνο. Τους κοιταζω λαχανιασμένη. Ξέρω πως δεν μπορούσαμε να την σκοτώσουμε όμως έπρεπε να τη σώσω πριν γίνει οτιδήποτε.
"Την είδε. Άρα δεν μπορούμε να κάνουμε και πολλά." Απαντά αναίσθητα η Anna.
"Αν δεν γίνεται να τη σκοτώσουμε. Ούτως ή αλλώς πάω στοίχημα πως δεν έχει ιδέα τι σημαίνει. Δεν ξερει καν ότι υπάρχουμε."
Κανείς δεν ξέρει ποιοί είμαστε. Κανείς δεν μπορεί να μάθει τις σκιές που τους ακολουθούν όταν το φως καλύπτει το ίδιο τους το πρόσωπο. Ειμαστε οι σκιές των σκιών. Αυτοι που ξέρουν πως να σώζουν κάτι, πως να σκοτώνουν και να γλιτώνουν απο τα πάντα. Παρολαυτά όλοι μας έμαθαν με λάθος ονόματα.
Είμαστε οι Shadows. Και σύντομα θα μάθουν ολοι ποιοι είμαστε.
"Ξέρει για τον Harry, τον Edward, για τις πυρκαγές, την gangsix και σύντομα θα μαθει και που κολλαει η Lucy σε όλο αυτό. Θεωρείς πως θα καταφέρει να επιζήσει απο μόνη της;"
Μπαίνω στο αμάξι. "Μπορούμε να προσπαθήσουμε. Κανείς δεν ξέρει εμάς και...η Haiz είναι μπερδεμένη σίγουρα. Δεν μπορέί να κατακάβει τι γλιενται άννά κάί ποτε δεν θα το κανει αν δεν την βοηθλησουμε. Ούτως ή άλλος, αυτή ειναι η δουλειά μας."
Η δουλειά μας δεν είναι να σκοτώνουμε. Αλλά να προιδοποιουμε να βοηθαμε και αν αυτά δεν πετύχουν τότε επεμβαίνουμε. Απλα εκέινη είναι πολυ μπλεγμενη σε όλο αυτό. Δεν ξέρει ποιοι είανι οι ρόλοι Κάθε ένας εχει έναν ρόλο σε αυτό
YOU ARE READING
Feels Like Hell
Fanfictionbe afraid of the dead ones. Η ιστορία μας οκτώ χρόνια μετά όταν η Leah Lordes aka Haiz Evans είναι η πιο αναγνωρισμένη δικηγόρος της χώρας. Είναι πλέον αρραβωνιασμένη και ζει πολύ μακριά από την Reginia, στην Ιταλία. Εκεί προσπαθεί να ξαναρχίσει τη...