- ᴛʜɪʀᴛʏ sᴇᴠᴇɴᴛʜ ᴅᴀʏ: -

340 68 116
                                    

Αν καταφέρουμε και φτάσουμε αυτό το κεφάλαιο πάνω από 40 likes και 150 σχόλια, θα ανεβάσω 2 κεφάλαια αύριο!

ΠΑΜΕ DEVILS!

playlist song: bored by billie eilish

HARRY

Δεν έχω ιδέα τι θα έκανα άμα πήγαινα φυλακή. Έπρεπε να μείνω έξω, έπρεπε να είμαι μαζί με τους Hurts Like Hell. Την οικογένεια μου.

Ευτυχώς, τοσην ωρα με ακοκουθούσε ο Justin με τον James και προτου προλάβω να μπω και να φύγω με τον μπάτσο, ήρθαν και με βοήθησαν να φύγω. Ο γυρισμός ήταν ύσηχος. Δεν ήξερα πως να αντιδράσω ή τι να πω προκειμενου να μην φανώ ευάλωτος.

Ο Justin οδηγάει διπλα μου και εγω κοιταζω έξω απο το παραθυρο προσπαθώντας να με καλμάρω ώσπου ξαφνικά σπάει τη προσοχή.

"Αύριο" λέει αμήχανα και τον κοιτώ.

"Αύριο;"

"Ειναι 16 Δεκεμβρίου Harry, θυμάσαι; Η ημέρα που κάποιος απο εμάς θα πεθάνει;" προσπαθεί να φανει σαρκαστικός.

"Ήρεμισε Justin, δεν ξέρουμε τίποτα ακόμα"

"Βασικά Harry θα πέθαινες ή εσύ η ο One αλλά όλοι ξέρουμε πως εσύ είσαι στην απέξω. Πάλι τη γλίτωσες!" Γελάει μα έμμεσα αισθάνοναι πως με ειρωνευεται.

"Τι εννοείς ακριβώς;" γυρνάω πλήρως το σώμα μου σε αυτόν και σταυρώνω τα χέρια μου. Ξέρω πόσα ψέματα είπα και πόσες κακουχίες έχω κάνει μα και πάλι. Τουλάχιστον εγώ ήξερα τι προστάτευα. Το τομάρι μου.

"Ξέρεις πολύ καλά τι έλεγε το σχέδιο Harry. Θα παίρναμε τη Haiz και θα φεύγαμε μα εσύ αποφάσίσες πως αυτό δεν ήταν αρκετό. Όπως κανεις πάντα δηλαδή." Λέει μομότονα σαν να κατηγορέί εμένα για ότι συμβαίμει στη χέιζ τώρα.

"Ξέρεις γιατί άλλαξα το σχέδιο, Justin! Έπρεπε κάπως να ξεγελάσω τον Drake ...τη Lucy ώστε να καταλάβει ποιος στα αλήθεια έφταιγε για όσο έγιναν." Δικαιολογούμαι.

"Harry τι σου είπε η Haiz; Όταν σε πήρε τι σου είπε στο τηλεφωνο;" προσπσθεί να καλμάρει την ατμόσφαιρα.

"Να βρω τον Edward."

Δεν έχω ιδέα γιατί αντί να μου πει που στο διάολο είναι μου είπε να βρω τον Edward. Γιατί να το κάνω αυτό; Ήθελα να τον πιασει ο Drake και να τον σκοτώσει όχι να πάω να τον σώσω και όλας. Αυτό είναι το τελευταίο που θα έκανα για εκείνη.

Feels Like HellWhere stories live. Discover now