playlist song: -come out and play by billie eilish
-when the party is over by billie eilish
-be stilll by the frayΤο σχέδιο του Harry ήταν απλό. Σκοπός του ήταν να το κάνουν να φανεί όσο πιο περίπλοκο γίνεται. Ο Harry ήταν μπλεγμένος στο παιχνίδι του Drake. Επειδή και μόνο επειδή πήρε κάτι που δεν ήταν δικό του.
Προσποιόντας τον θάνατο του και της Hailee, θα σκότωνε τον αληθίνο κίνδυνο και εκείνον που ευθυνόταν για όλα όσα πάθανε 25 αθώοι άνθρωποι και όλα τα μέλη της Gangsix.
Ο Harry όμως δεν γνώριζε πως όλα ήταν ψέματα και πως στα αλήθεια κανείς δεν είχε πεθάνει. Και οι 6 ήθελαν να πάρουν εκδίκηση όχι επειδή ήταν πραγματικά με το μέρος του Drake μα επειδή ήταν τρομερά απογοητευμένοι. Ήθελαν εκδίκηση που κανείς δεν τους έψαξε ένω ήξεραν πως ίσως δεν είναι νεκροί.
Επειδή δεν νοιάστηκαν αρκετά. Και ο πιο αθώος και καλοσυνάτος άνθρωπος μπορει να γίνει ο πιο εγωιστής και μοχθηρός.
Όλοι κατηγόρησν τον Edward. Επειδή, τους συνέφερε. Ότι είναι ήδη σπασμένο, μένει σπασμένο αν δεν θέλει κανείς να τον φτιάξει.
Και δυστηχώς, οι πράξεις του τον έκαναν σκληρό και άκαρδο στα μάτια των άλλων. Μονάχα ένα κορίτσι τον ήξερε για αυτό που πραγματικά ήταν. Για αυτό που ακόμα και ο Edward αρνιόταν να παραδεχτεί πως είναι.
Διότι πίσω από έναν πόλεμο, κρυβέται ένας δυνατός και μακροπνοος λόγος - η δύναμη.
Και πίσω από τη σκοτεινή και σχεδόν σπασμένη μάσκα του Edward, κρυββόταν ένα μικρό, ξανθό αγοράκι με μεγάλα όνειρα και πολύ φωτεινά γαλάζια μάτια. Αντιμέτωπος με τον 25 χρονο εαυτό του, ένα τόσο αθώο αγόρι θα έκλαιγε μπροστά στην παρουσία ένος άντρα γεμάτου ταττουάζ και όπλα.
Ένα τόσο βαρύ παρελθόν για ένα τόσο ονειροπολό αγόρι.
Μα είναι οι καταστάσεις που μας αλλάζουν. Όταν ο Edward έγινε 15, δοκίμασε αυτό το περιβόητο ναρκωτικό, την ειρωινή. Και χωρίς να το θέλει, τον συνεπήρε το σκοτάδι.
Χρώσταγε, πεινούσε, χαραχτούρε αυτο το χάπι που τον έκανε να νιώθει τόσο όμορφα...περίεργα μα όμορφα.
Σαν να ήταν ο βασιλιάς του κόσμου. Σαν ήταν δυνατός και τόσο απίστευτα καλύτερος από όλους.
Δεν είχε σκοτείνο παρελθόν όπως οι περισσότεροι εγκλιματίες. Μα είχε έναν εσωτερικό πόλεμο που ποτέ δεν σταμάτησε.
Για αυτό ας μην κατηγορούμενο τους διάβολους που διάλεξαν το κακό επειδή δεν μπορούμε να μάθουμε γιατί το διάλεξαν.
ESTÁS LEYENDO
Feels Like Hell
Fanficbe afraid of the dead ones. Η ιστορία μας οκτώ χρόνια μετά όταν η Leah Lordes aka Haiz Evans είναι η πιο αναγνωρισμένη δικηγόρος της χώρας. Είναι πλέον αρραβωνιασμένη και ζει πολύ μακριά από την Reginia, στην Ιταλία. Εκεί προσπαθεί να ξαναρχίσει τη...