Από εδω και πέρα τα πράγματα είναι λίγο πιο ακραία. Άρα οφείλω να κάνω disclaimer...θα υπάρξουν ακραίες και περιληπτικές σκηνές.
Την επόμενη μέρα, ξύπνησα σκατά. Κυρολεκτικά ένιωθα λες και όλο το βράδυ κάποιος με κοπάναγε με ένα σφυρί στο κεφάλι τόσο που δεν θυμάμαι τίποτα. Ανοίγω σιγά σιγά τα μάτια μου και κοιτάω τρυγύρω.
Γιατί σκατά είμαι γυμνή;
Νιώθω έναν ξαφνικό πανικό να με κυριαρχεί και κοιτάω τριγύρω μου. Τι έκανα Θεε μου; Δεν θυμάμαι να κάνω τίποτα πέρα από το να καπνίζω κάτι. Μετά όλα μαύρα. Το βλέμμα μου εστιάζει σε ένα σημείωμα πάνω στο γραφείο μου και σηκώνομαι γρήγορα γυμνή να δω τι έλεγε.
Έτσι και πεις σε κάποιον τι έγινε εχθές, θα σε σκοτώσω με τα ίδια μου τα χέρια. Επίσης, σου πήρα το πράγμα μου μιας που φάνηκε να το χάρηκες μόνη σου.
One.
Το χαρτί πέφτει κάτω και εγώ κοντεύω να πέσω μαζί με αυτό. Τι στο καλό έκανα! Πήρα ναρκωτικά; Μάλλον για αυτό έλεγε ο One όμως...τι κάναμε εχθές το βράδυ;
Σκηνές με εμένα να και αυτόν πάνω στο κρεβάτι μου έρχοντε και νιώθω χειρότερα από ποτέ. Απάτησα τον Alex?
Ίσως απλά φαντάζομαι το χειρότερο, ίσως δεν έγινε τίποτα. Ένας τρόπος υπήρχε να μάθω. Να τον ρωτήσω στα ίσια.
Σηκώθηκα από το άστρωτο κρεβάτι και κατευθύνθηκα προς το δωμάτιο του One με όση λίγοτερη αγωνία μπορούσα.
Χτύπησα την πόρτα ενώ κοιτούσα ανυπόμονη πίσω μου. Μέσα σε λίγο, βλέπω την ημίγυμνή φιγούρα του μπροστά μου φορώντας μόνο το σώβρακο του.
Τρύβει τα μάτια του και παρατηρώ μως χασμουριέται ενώ το βλέμμα του με κάνει να καταλάβω πως μόλις είχε ξυπνήσει.
"Πες μου ότι δεν έγινε τίποτα εχθές το-" Μιλάω υπερβολίκα γρήγορα ώσπου με αρπάζει με το ένα του χέρι στο μπράτσο μου και με βάζει μέσα στο δωμάτιο του.
Παίρνω τη πρωτοβουλία να το χαζέψω για λίγο. Άλλα ειλικρινά τίποτα ενδιαφέρων. Ξαφνικά, ενώ νιώθω πιο άβολα από πότε, με γυρνάει στο μέρος του και αρχίζει να με φιλά.
Ξέρω από τα μουγκρητά του ότι η φώνγ του έίναι πιο βαριά και ήρεμη από ποτέ όως και ότι το σώμα του είναι ξεκούραστο.
Η παλάμη του ισορροπεί στο πλάι του λαιμού μου και με τα δάκτυλα του ακουμπά το πηγούνι μου.
YOU ARE READING
Feels Like Hell
Fanfictionbe afraid of the dead ones. Η ιστορία μας οκτώ χρόνια μετά όταν η Leah Lordes aka Haiz Evans είναι η πιο αναγνωρισμένη δικηγόρος της χώρας. Είναι πλέον αρραβωνιασμένη και ζει πολύ μακριά από την Reginia, στην Ιταλία. Εκεί προσπαθεί να ξαναρχίσει τη...