- ᴇʟᴇᴠᴇɴᴛʜ ᴅᴀʏ: -

429 81 86
                                    

before you read today's chapter...

Παιδιά επειδή ξέρω πως μπερδευτήκατε θα σας τα εξηγήσω λολ:

1.) Η Haiz έχει 3 ονόματα. Leah Lordes ( το έμαθε όταν πήγε στη S&G ) Haiz ( Το ψευδώνυμο της και τώρα πια το κανονικό όνομα της που είναι Haiz Evans) και το παλιό της όνομα πριν μάθει την αλήθεια για την S&G και τους H.L.H Hayley Jackson.

2.) Το αληθινό όνομα του One είναι Edward Deroes.

3.) Όπως είδατε στο κεφάλαιο 10 η συμμορία του One λέγεται Gang6 και αποτελείται από γενικά 6 ή 7 άτομα μαζί με τον αριθμο Two. Τώρα, όλοι τους πέθαναν αριθμητικά που σημαίνει από τον αριθμό 6 ως τον αριθμό 2 είναι νεκροί.

4.) Από ότι έλεγε η φωτογραφία, ο αριθμός δύο αποτελούταν από ΔΥΟ άτομα και το ΙΔΙΟ αριθμο. Τον Harry Styles και τον Hayley Lordes την αδελφή της Haiz.

Ελπίζω να σας βοήθησα λίγο!

Πίσω στο κεφάλαιο τώρα:

______________. .________________

Η πόρτα μου χτυπάει και
Κοιτάω την φωτογραφία εδώ και 5 λεπτά. Δεν είναι δυνατόν. Απλά δεν γίνεται. Είναι τόσο...τέλειοι μαζί. Και φαίνοντε και οι δύο χαρούμενοι. Το χέρι του Harry απλώνεται στονώμο της Hayley και αυτή γελάει προς αυτόν. Είχε καλύψει το μισό της πρόσωπο χώνοντας το στον λαιμό του Harry και εκείνος αγκαλιάζει φιλικά τον One. Ο Harry ήταν μικρότερος από όταν τον γνώρισα αν και τα μαλλιά του ήταν ακόμα μπούκλες και τα μάτια του το ίδιο σαγηνευτικά. Ίσως λίγο πιο ζωντανά και πράσινα.

Την αγαπούσε πολύ, γαμώτο.

Η πόρτα μου χτυπάει και αμέσως συνέρχομαι. Άργησα πολύ.

"Haiz ζείς εκεί μέσα;" η φωνή του One ακούγεται απο έξω και αμέσως κρύβω κάτω από το πάπλωμα μου το ημερολόγιο και τρίβω βιαστικά τα μάτια μου.

"Έρχομαι!" Φωνάζω και πανικόβλητη τρέχω προς τη πόρτα. Η φιγούρα του One εμφανίζεται μπροστά μου και αμέσως κλείνω τη πόρτα πίσω μας.

Δεν το πιστεύω πόσο πράγματα κρύβει.

/.../

"Ιουλιος 2017, μια μεγάλη καταστροφή υπέστει η πόλη μας δεσποινίς Evans." Ο Jason, ο αστυνόμος που μας βοηθούσε να βρούμε μια λύση σε αυτό το άλυτο πρόβλημα είπε και κοιτάξαμε το καμένο τοπίο.

Προσπαθώ να φέρω στη μνήμη την αποθήκη πριν καεί και πριν γίνουν οι αναμνήσεις στάχτη. Ο One ξεφύσιξε και έκανε ένα βήμα πίσω ώστε να απομακρυνθεί από εμένα λιγάκι. Φερόταν παράξενα.

Feels Like HellWhere stories live. Discover now