-Me falni zonjush, padashje por isha me nxitim-u pergjig j Dilani dhe u ul t'i mledhte fletat dhe canten
-Urdheroni gjerat e juaja, dhe me falni edhe njehere-foli serish duke e ngritur koken larte per ta pare personin e panjohur.
Ndeshi me dy sy te bukur, ngjyr mjalti, floket kacurrela e buzeqeshja e embel dhe e sinqert si I nje femije.
-S'ka gje, me falni edhe mua sepse edhe une jam me nxitim ndaj nuk ju pash kur po kalonit-foli ajo me miresjellje dhe sinqeritet. Kur e pa se ai spo ia hiqte syt, faqet e saja u skuqen si domate.
-Dilan-ia zgjati doren ai I pari per tu prezantuar.
-Luna-ia zgjati doren edhe ajo. Shikimi zgjati disa sekonda derisa Luna e kuptoi se ishte me vones pasiqe dikush po e priste ne shtepi.
-Mirupafshim-I tha Dilani nga larg dhe akoma po e ndiqte me sy.
-Mirupafshim zoteri-qeshi ajo dhe vrapoi per te vetura. Ata sy, qe kishin nje trishtim brena, ajo sdo I harronte kurr. Per nje moment u hutua aq sa harroi te hypte ne vetur. U kthjellua kur zilja e telefonit spo pushonte por si per inat u ndal fiks ne momentin kur ajo deshti ta hapte.
Kur arriti ne shtepi, ne oborr e takoi Daylen e cila sapo kishte arritur. E parkoi veturen ne garazh dhe u drejtua per kah vajza per ta pershendetur.
-Pershendetje, ju jeni ajo infermjerja per te cilen me foli Bruno?-pyeti Luna.
-Po, une jam-tha Dayla dhe i'a zgjati doren.
-Une quhem Luna, ndersa vellau im binjak per te cilin do te kujdesesh quhet Elio-u prezantua ajo.
-Une jam Dayla, gezohem qe u njohem zonjush-u pergjigj ajo me miresjellje.
U rehatuan ne salon duke pire nga nje leng portokalli qe ua sherbeu nje grua paksa ne moshe por shume e mire dhe shume e sjellshme.
-Ju falemdnerit teta Elena-tha Luna dhe I dhuroi nje buzeqeshje asaj gruaje te moshuar.
-Ju befte mire zemer, per cdo gje me keni ne kuzhine- tha ajo dhe shkoi per ta pergaditur dreken.
YOU ARE READING
Hakmarrje e perfunduar
RomanceI vrane, i shkaterruan. U'a dogjen familjen para syve. E ata ishin ende femije, nuk kuptonin asgje..vetem qanin e vajtonin per vdekjen e prinderve te tyre.