🍀 1. BÖLÜM 🍀

103 24 15
                                    

"Tamam anne. Bu kadar dert etme!"

Annem bana ters bir bakış attı. Bu bakışın birçok anlamı olabilirdi. Sonra mutfaktan ayrılıp holden simay'a seslendim.

"Simay! Neredesin?"

"Balkonu yıkadım şimdi bitti işim ne oldu?"

Yanıma geldi. Elinde boş kova vardı. Elindeki kovayı aldım ve

"Mutfak dolaplarının hepsinin içi silinecek sonra da oralara dolap kağıdı koyalım tabakları yerleştirelim."

"Emriniz olur eylül hanım!"

Temizlik yapmayı hiç sevmedi kendisi. Bu arada ben size olaydan bahsetmedim. Simay benim ortaokuldan beri arkadaşımdı.

Artık kardeşim de diyebilirim. Evlerimiz aynı sitenin içindeydi ve biz o sitenin tek kızlarıydık. İkimizde üniversiteyi aynı yere ayarladık ve şimdi ise eskişehir e taşınıp lüks bir apartman dairesi tuttuk. Antalyadan buraya taşındığımız için biraz zor olmuştu tabi...

Ama annem ve gönül teyze çok yardımcı olmuştu. Şimdi ise yeni evi temizliyorduk. Simay mutfak dolaplarını tek tek silerken ben ise elimdeki kovayı banyoya bıraktım. Ardından da çalan kapıyı açmaya gittim.

Gönül teyze gelmişti. Arkasından da pideler. Gönül teyze pide kutusunu alıp mutfağa giderken ben ise ücreti ödedim. Kapıyı kapattıktan sonra mutfaktan bir sofraltı alıp boş ve temiz bir odaya serdim.

Ardından gönül teyze pideleri getirdi ben ise annemle simayı çağırdım. Simay herkesten önce oturmuş ve yemeye başlamıştı. Hepimiz oturduktan sonra anneme dönüp

" 2 de eşyalar gelecek. Buradaki balkondan asansörle içeri alacak adamlar. Hemen ben bir süpürge tutayım ve vileda yapayım. Gelince hemen yerleştiririz."

"Tamam,ve artık bitsin bu çile"

Simay ın tepkisine hepimiz güldük. Herkes pidesini bitirdiğinde. En kalkıp süpürgeyi aldım ardından tozlu odaları süpürmeye başladım. 1.30 saat sonra bütün odalar bitmişti.

Eşyaların gelmesine yarım saat kalmıştı. Simay ise tabakların yerleri için beni çağırıp ortadan kaybolmuştu. Tabakları bir güzel yerleştirdim. Sonra da simay ın seslendiğini fark edip onun olduğu yere gittim. Eşyalar gelmişti ve simay kapıyı açmaya gitti.

___________________________ _________________

"Ben bittim"

Simay kanepenin üzerinde bağırıp duruyordu.

"Ayy eylül eşyalar 0 mı? ben çok beğendim hepsini"

"Evet gönül teyze simayla birlikte antalyadan seçmiştik. Yeni hepsi."

Evet zengin ailelerin çocuklarıydık ama hiçbir zaman şımarık ve küçümseyen insanlardan olmamıştık. Kimseyi parasına göre küçümsemek bence zaten hiç güzel değildi.

Simay la ilk evimiz olduğu için herşeyi 0dan almak istemiştik. Hem babalarımız da en iyisinin bu olacağını söylemişti. Biz konuşurken simay kanepede uyuyakalmıştı. Onu uyandırıp odasına bıraktım annemgile de kanepeleri ayarlayıp birer çarşaf, birer yastık ve birer pike verdim. Ardından yatağıma gidi bende yattım.

_____________________________________________

~~ ERTESİ SABAH!!! ~~

Nefis kahvaltı kokularıyla uyandım. Annemle gönül teyze bize kahvaltı hazırlamıştı. Hemen gidip simay ı kaldırdım. Kahvaltıya hayır diyemezdi. Ardından herkes masaya oturdu. Evde olan 3-5 malzemeyle bile harikalar yaratmışlardı. Annemgil bugün gideceklerdi.

MAVİNİN ÖTESİNDE (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin