🍀 14.Bölüm 🍀

15 9 10
                                    

"Sizde mi buradaydınız?"

Gözlerimi kocaman açmış karşımızda duran yasine bakıyordum.

Hepimize gülümsedikten sonra bana baktı yasin. Ve arkasında sibelle arkadaşı belirdi. Arkadaşının ismini hala bilmiyordum. Sibelle göz göze gelince gözlerimi devirdim.

"Evet, otursanıza"

Melihe dirsek attım. Tekrar simayın sibeli ezmesini mi istiyordu bu çocuk.

Acıyla kolunu ovuşturarak bana baktı. Omuzlarını çekerken ise kötü kötü bakmakla yetinmişti.

Sibel önümden yavaş şekilde geçerek ardanın yanına oturdu. Bir zamanlar pembe sevmeyen sibel şimdi ise sevmeye başlamıştı belliki.

Sibel oturunca arda biraz daha simaya yaklaştı. Sibele tiksinir gibi baktığı anda gülesim gelmişti ama kendimi tuttum.

Üstündeki,

Yani ayakkabıları hariç güzeldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yani ayakkabıları hariç güzeldi. Ne biliyim pembeden nefret eden kızın pembe giyinmesi garip gelmişti.

Arda simayın koluna girip iyice simayı itekledi. Sibelden 5 metre ayrılmıştı resmen.

Melih ise kolunu omzuma attığında sinsice sibeli izliyordu. Arda ne kadar uzaklaşırsa uzaklaşsın sibel o kada yaklaşıyordu.

Sibel gülerek elini ardanın bacağına koydu ve simaya kötü bir bakış attı.

Ne yani ardayla simayı sevgili falan sanıp kıskandırmaya falan mı çalışıyordu?

Arda tam konuşacakken simay onun sözünü böldü.

"Çek o pis elini kardeşimin bacağından!"

Sibel tekrar güldü ve elini çekti ama bu sefer de ardanın saçını oynamaya başladı. Arda sinirden kıpkırmızı olmuş halde ani bir hareketle sibelin eline vurdu.

"Çek elini!"

Sibel şok olmuş halde ardaya bakarken arda kalktı ve koşmaya başladı. Simay ve ben aynı anda kalktığımızda simay tedirgin halde beklemeden ardaya doğru koşmaya başladı.

Melihin bana doğru uzanmış elinden tutup asıldım. Ardından yasine hiçbirşey demeden melihle koşmaya başladım. Tabi biz giderken yasinin söylediği cümleyi duymuştum.

"Sen nasıl bu terbiyesizliği yapabilirsin sibel!"

Melihin gülümsediğini anladığımda yalandan bir kahkaha attım.

"Kendisi haketti"

"Katılıyorum"

Koşmaya devam ederken ardanın her bir sonraki adımda daha çok hızlandığını fark ettim.

Ama simay onun koluna girip yavaşlattığında içimi rahatlattım.

Çünkü arda sinirli olduğu zaman kimseyi takmaz. Kendi başına gider ve geceye kadar dönmez.

MAVİNİN ÖTESİNDE (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin