🍀 15. Bölüm 🍀

16 10 9
                                    

"Evim evim güzel evim!"

Evin kapısını açıp ikimizde içeriyi kokladık. Özlemiştim bu kokuyu. Simayla kapıda birbirimize bakıp güldük. Ve kapıdan izlemeye devam ettik.

Hala izlerken asansör sesini duyup irkilmemizle arkamızı döndük. Samet ve Kutay?

Evet asansörden inenler samet ve kutay dı. Simay gözlerini birkaç kere kırpıp ovcaladı. Ve bana döndü. Şaşkın şaşkın birbirimize bakarken sametin sesini duyup ona döndük.

"Hoşgeldiniz!"

Ellerini birbirine vurup apartmanda sesi yankılanırken fazla abarttığını anlayıp yavaşça ellerini birbirinden ayırdı. Simay boğazını temizleyip konuşmaya başlayınca bende boğazımı temizledim.

"Siz bizim geldiğimizi nerden biliyorsunuz?"

"Arabanız aşağıdaydı. Bizde bakkaldan geldik ve arabanızı gördük. Hemen poşetleri eve çıkartıp sizin kata inmiştik ki siz daha girmemişsiniz"

Kafamı sallayıp simaya döndüm. O da bana bakınca kafasıyla onaylama işareti yaptı. Kutay ve samet şaşkın biçimde bize bakarken simayla kapıdan içeriye koşmaya başladık.

Kapıyı yüzlerine çarpmış olabilirdik. Ama şuanda önemli olan bu değildi. Ayakkabılarla halıya basıyor olmamızdı.

İkimizde sessizde ayakkabıları çıkartıp çift kapı deliğinden bakmaya başladık. İkiside kapıya bakakalmıştı.

Samet ağzını oynadığında kulağımı kapıya yasladım.

"Belki yorgundurlar. Hadi gel!"

O kadar anlayışlı ve nazik düşünmüştü ki gerçeği duysa sanırım yıkılabilirdi. Asansöre binip katlarına çıktıklarında simayla derin bir nefes aldık.

Birbirimize bakıp gülmeye başladık. Birbirimize sarılıp mutfağa yürümeye çalışırken bavullar aklımıza geldi.

İkimizde kapının yanında duran bavullarımızı odaya taşımaya başladık.

Bavulu odama sağ salim ulaştırıp yatağın üstüne çıkardım. Özel ve az kullanılmamış eşyaları ayırıp diğerlerini kirli kutuma attım. Bavulu hafif aralık bıraktırarak yatağın arkasına koydum.

Ardından üstümü çıkartmaya başladım. Üstümdekileri de kirli kutuma atıp dolabımı açtım.

Pembe benekli beyaz şortumu çıkarıp yatağın üstüne koydum. Koyu yeşil kısa sweetimi de alıp giyinmeye başladım.

Gri parlak terliklerimi giyip kirli sepetiyle birlikte odadan çıkıp ana banyoya doğru ilerlerken kapının önünde bazı sesler duyup kapıya koştum.

Delikten bakınca karşı komşumuzun geldiğini gördüm. Buraya taşınırken karşı komşumuzun 7 ayda bir geldiğini duymuştum.

Arkasında uzun boylu bir kız ve oğlan vardı. Bavulları içeri koyup ardından hepsi içeriye geçti. Kapı kapanınca bende kapıdan çekildim.

Kirli kutumu terkrar alıp ana banyoya girdim. Kirli sepeniti açıp kıyafetleri içine boşalttım. Ardından tekrar odama girip kirli kutusunu yerine bıraktım.

Mutfağa girdim. Meyve sepetini dolaptan çıkartıp artık eski yerinde durmasına hak verdiğim için masaya koydum.

Tarif defterimi dolaptan çıkartıp karıştırırken mükemmel bir tarif bulup kendimce onayladım.

Mozaik pasta. Simayda bende çok severdik. Çok lezzetli ve hafif oluyordu ve bu çok şirindi.

Yaklaşık yarım saatin ardından mozaik parçalarını dondurucuya yerleştirdim.

MAVİNİN ÖTESİNDE (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin