🍀 7. Bölüm 🍀

22 13 12
                                    

"Eylül!"

Birşey beni sallıyordu hunharca. Cevap vermek istemiyordum. Çok rahat bir yerde yatıyordum.

"Eylül, hadi uyan"

Sadece kıpırdadım. Sonra da omuzumda bir el hissettim.

"Uyan artık, simay birazdan gelip kapıyı kırabilir."

Gözlerimi açtım. Yeşil bir yatakta yatıyordum. Yatağın yanındaki küçük mor sandalyede kutay vardı. Eli omzumda gülümsüyordu. Üstünde mavi gecelikleri vardı.

Bir dakika bu benim yatağım değildi. Burası kutay ın odasıydı. Yataktan hızlı bir hareketle kalktım.

"Günaydın prenses"

O sırada kapı çalındı.

"Simay geldi. Kapımı kırmadan açmalıyım."

Koşarak odadan çıktı. Bense hala neden burda olduğumu sorguluyordum. Komidinin üstünde duran örgü ceketimi fark ettim.

Ceketi alıp giydim. Dolabın aynasına geçtim. Cidden neden buradayım?

Bir anda aklıma gece aklıma geldi.

"Hayır! Burada mı uyuyakaldım. En olmayacak yerde! Ben ne yaptım? Neden çıktım ki? Hayır yani amacın neydi?"

Hızlıca odadan çıktım. Kapının önüne geldiğimde duraksadım.

Simay kutay ın boğazına sarılmış eylül nerde diye bağırıyordu ki beni gördü.

Aniden kutay ın boğazını bırakıp gülümsedi.

"Aah, eylül arkadaşım senin BURADA şu görünen şahsiyetin EVİNDE, ne akla hizmetle neden ve ne gibi bi SALAKLIKLA burada olduğunu SORABİLİR MİYİM?!?"

Bağırarak bitirdiği cümlenin ardından öldürücü bakışlarla bana dik dik bakmaya başladı simay.

Kutay ile anlık bakışmamızdan sonra simayın sesiyle titredik.

"DUYAMADIM, PARDON?"

Elim ayağım birbirine dolaşmıştı. Siz şuanki simayın halini görseydiniz inanın ki sizde benim durumumda olurdunuz.

"Aaa, simay sen kilo mu aldın? Aaa, kutay çok ayıp mavi mi giyilir? Aaaa, biz neden buradayız? Hadi biz kaçtıık"

Daireden çıkıp hızlıca merdivenlerden iniyordum.

Simay arkamdan avını yakalamaya çalışan bir kartal gibi koşuyordu.

"Eylül!"

"Ne kadar üşüdüm bir bilsen simay"

"Saçmalama eylül dışarısı 46 derece"

"Aaa öylemi ben fark etmemişim"

"Eylül dur!"

"Simay inan ki acıktım bian önce birşeyler yiyelim"

"Birazdan ben seni yicem ama!!"

"Yağda yumurta mı ki yapsak?"

"Ben seni yağda kızartcam eylül"

"Off, simay açım be aç!!!"

"Eylül dur diyorum!"

"Simay beni hiç anlamıyosun"

"Eylül ne saçmalıyorsun?"

"Aaaaa, gelmişiz. Hadi sen kapıyı aç ben bi kat daha inip geliyim"

"Buraya gel!!!"

"See youu laterr bebeğim!"

"Eylül"

MAVİNİN ÖTESİNDE (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin