"Hadi kalkın!"
Ardanın sesiyle uykum aralanmış fakat gözlerimi hala açmamıştım.
Arda simayın başında uyanması için konuşup bir yandan da koluyla sallıyordu. Simayı uyandırır uyandırmaz benim başıma dikilip sallamaya başladı.
Ona uyanık olduğumu bağırarak dile getirdiğimde ise beni bağırdığım için azarlayıp odadan çıktı.
Tam gözlerimi açacaktım ki simay üzerime atlayıp kafama sarıldı. Ters dönük olduğum için hareket edemeden simayın üstümden kalkmasını bekledim.
Ama tabiki simay ona sarılmadığım için söylenmiş ve kendi yaptığını savunmuştu.
Halbuki kollarımın üstüne yattığı için kıpırdayamamıştım.
Simay banyodan çıkıp mutfağa doğru yol alırken bende banyoya girdim.
Elimi yüzümü yıkayıp önce kendime gelmeyi bekledim. Ardından bende mutfağa doğru gitmeye başladım.
Simay masaya oturup kafasını kollarının arasına gömmüştü. Onun yan tarafında telefon oynayan arda da gayet keyifli gözüküyordu.
Melih ise internetten kahvaltı nasıl hazırlanır diye aratıp bulduğu ilk siteden okuduklarıyla kahvaltı hazırlamaya çalışıyordu.
Melihe acıdığım için onun gitmesini ve kendim halledebileceğimden bahsedip onu da masaya oturması için konuşma yaptım.
Çok büyük teşekkürlerini sunarak bana sarıldı ve ardından masaya oturdu. Ve büyük bir dikkatle neler yaptığımı incelemeye başladı.
Hızlı hızlı birşeyler hazırlamaya çalışıyordum çünkü aşırı açtım.
Melih arada gelip birkaç eşyayı bulmama ve bulaşıkları makinaya koymaya yardımcı olmuştu.
Simay ve arda bu süre zarfında hiç istifini bozmayıp oturmuşlardı. Hatta üstüne üstlük masaya koyduğumuz bazı şeyleri kemirmişlerdi.
«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»
Yaklaşık 45 dakika sonra hazırladığımız kahvaltı çok fazla aşırı güzel duruyordu.Arda ve simay zaten beklemeden başladıkları için bizde melihle aç kalmamak için hızlı şekilde masaya oturduk.
45 dakikada hazırlanan kahvaltı 15 dakikada bitmişti neredeyse.
Herkes biranda yumulduğu için bütün tabaklar saniyede boşalmıştı.
Yemeyi bitirip keyif çaylarımızı içerken aniden kapı çaldı. Arda kim gekdi bu saatte bakışı atarken melih bilmiyorum işareti yapıp kapıya doğru yürüdü.
Kapının kapanış sesiyle birlikte merakla melihi beklerken kapıdan içeri beyaz saçlı kısa boylu bir teyze girdi.
Elinde bocam vardı ve içinden çok güzel kokular geliyordu. Teyze girer girmez bizimle göz göze gelip elindeki borcamı yere düşürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİNİN ÖTESİNDE (ARA VERİLDİ)
Teen FictionCanınız sıkılırsa diye ;") Başlangıç ↘↙ 10.08.2018