1 hafta sonra;
"Seni ilk gördüğümde... " diye başladığında cümlesine, koskoca duvardan izlediğimiz gökyüzüne baktım.
"Çok masumdun." dedi, sesinden anlatmaya çekindiği belliydi.
"6.sınıfın başında, senden nefret ederdim. Bir sürü arkadaşın vardı, beni görmüyordun bile." dedi ve elleriyle oynamaya başladı.
"Seni, o gün annene sarıldığında, içimde hissettim. Annenin canı yandığı için ağladığında, ona sarılmaya çalıştığında. O kadar güzeldin ki... Kelimelerim yetmiyor biliyor musun? Bazen susup kalıyorum, güzelliğine masumluğuna." dedi ve kafasını yana yatırdı.
"Bu halimize, yani arkadaş grubuma ilk 9.sınıfın ilk günü eski okuldanız diye, toplanmıştık. Gözlerin ilk defa bana değmişti. İçime sığdıramamıştım o heyecanı, nasıl desem bilemiyorum. Ha bu arada, sana bilerek aynı sınıfta değiliz dedim. Ah her neyse, her zaman bana daha yakındın. Ne bileyim, abin olarak görmüştün. Erdinç'le kavga ettikten sonra, sen özür dilemezken, haklı olduğun halde gelip benden özür dilerdin." diye mırıldandı.
"Seninle ilk kavgamız, Araf yüzündendi. Bir yıl önce, o amına koduğumun aptalı, seni aldattığında, kollarımda ağladın. İçim gitti, bana sordun ya, 'ben sevilmeyecek kadar kötü biri miyim?' o an, seni göğsüme bastırdım ya. Anla diye, ben seni seviyorum, anla diye. O an o kadar çok yalvarmak istedim ki sana, ne olur beni sev diye. Sana sürekli yalvarabilirim. Beni sevmen için." dedi.
"Aranızı da ben yapmıştım, sikeyim ya. İçim gide gide, zorla güle güle, sizin sarılmanızı izledim. Yanlış anlama, seni suçlamam bunun için. Seni hiçbir şey için suçlayamam."
"Kalbimi ellerine bıraktım demiştim ya hani, en çok ne zaman nefes aldırtmadın biliyor musun? Ellerin, Araf'ın elindeyken. Yemin ederim, nefes alamadım ama güldüm. Gülmek zorundaydım, sen mutluydun. Anlıyor musun? Kalbim kırılsa, içim gitse, nefes alamasam bile, sen mutluydun ve ben gülmeliydim." dedi ve ellerini geriye atıp, ellerine yaslandı ve gökyüzünü izledi o da.
"En çok hangi anı seviyorum biliyor musun? Tebessümünü gizlemek için, elinle dudaklarını örtüyorsun ya, o an işte." dedi ve yarım saattir farkında olmadan yaptığımı fark ettim. Bana döndü ve güldü.
"İşte, tam olarak bundan bahsediyorum." dedi ve yüzümü işaret etti.
"Erçil, ben seni çok seviyorum." dedi.
*AW SEVGİLİ YAPASIM GELMİYOR AMA SİZİN HATRINIZA YAPARIM Bİ ARA.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
karanfil|texting
Historia Corta→tamamlandı Bu kitap, karanfil sevenlere ithafen. E: Senin haberin yok ama ben kalbimi avuçlarına bıraktım E: Ne olur, avucunu kapatma E: Ölürüm