"Weyh Eun dengar citer Baekhyun nak balik?!"
Yes. Itu kawan aku. Hyunra. Park Hyunra. Peminat Baekhyun sejak 20 tahun lepas.
Aku tak tau lah apa yang hensem sangat abang aku tu.
Hensem ke?
HAHAHHAHAHAHHAHAH"Weyy tak sabar dowhhhhh Kapten Tentera Laut Korea auch!"
Aku menggulingkan mata. Rindu lah jugak en. Abang kot. Sapa tak sayang.
"Eun,kau rasa aku sesuai tak dengan Baekhyun?"
"Sesuai---
Terus aku dipeluk kuat oleh Hyunra. Tubuh aku rasa tak stabil lalu terjunam ke arah katil lembut aku.
Babi anda hyunra. Aku segera mengubah posisi kami. Hyunra berat so tak layak duduk atas aku.
HAHAHHAHAHAH
aku kejam aku tahu.
"Weyh Eun macam ni eh rupa aku ngan baekhyun masa malam pertama nanti?"
"Muka aku ngan dia sama ke pukimak."
"Sama--
"OMMA APPA!!!KAN BAEK DAH BAGITAU 6 TAHUN LEPAS YANG SI EUN NI LESBIAN!!!"
"Shit"
Maka aku segera turun dari badan Hyunra. Hyunra yang menggelengkan kepalanya banyak kali tidak diendah oleh Baekhyun.
Aku?
Belum sempat nak lari dah kena tarik oleh si Baekhyun. Fuck it. Aku difitnah.
━✿✿✿✿✿✿
"Appa.. Omma.. Hyun fitnah. Mana ada Eun lesbian!"
"Dia menipu omma. Hyun nampak si Eun ni kat atas badan Hyunra. Patutlah tak kawen lagi. Dok menyerai ngan si Hyunra rupanya."
Omma aku pun bodoh percaya. Appa? Dia mesti percaya anak tentera dia tu.
"Ish dia pun tak lagi nak suruh orang."
"Laki ke yang nak ngandung? Tak en so shut up. Kau tau gak sih kalau kamu ngandung pada usia 45+ ada risiko anak kau cacat tau. So appa apa kata kita buang si Eun ni dalam kem tentera. Rasanya ulzzang gaji sikit je berbanding masuk tentera?"
Appa mengangguk. Omma pun. Shit aku tak nak jadi tentera. Kena potong rambut. Potong kuku.
NO THAT IS MY WORST NIGHTMARE!!!
"Eun,kamu masuk tentera ni.. Bukan untuk mendisiplinkan kamu sahaja, tapi untuk cari jodoh dan kembali ke arah yang benar."
"Jangan sangkut ngan askar pompuan pulak kat sana nanti."
Balas Baekhyun sinis.
"K fine Eun masuk tentera. Puas?!"
Serta merta aku berlari ke dalam bilik. Menangis.
Meratapi takdir yang aku bakal potong rambut.
Tbc
YOU ARE READING
(C) JENERAL KIM I LOVE YOU ft KTH
Fanfiction『2018 FANFICTION』 + Bila bapak kau paksa kau masuk military dengan niat supaya kau dapat jodoh kat situ. ━━━━━━━━━━━━━ "KENAPA AWAK LAMBAT KADET BYUN?!" -Kim Tae Hyung "SEBAB SAYA NAK,JENERAL KIM!" -Byun Baek Eun ━━━━━━━━━━━━━ "AWAK LARI 50 PUSINGAN...