Tak sangka ramai baca ff noob sis yini Huhu.
Trima kasih daun serai--
"Erm Jeneral? Boleh tak duduk tempat lain?"
Eun yang sudah rimas apabila dipandang semua kadet baharu di kem itu. Memang yelah kena pandang,duduk bersama Jeneral Jin kot.
"Byun BaekEun,awak sedar tak kenapa diorang pandang awak?"
Jin menjongketkan keningnya. Chopstick diletakkan di atas meja. Kepalanya dikehadapankan sedikit.
"Urm, sebab jeneral duduk dengan saya?"
Jin ketawa kecil. Dia mengelus sedikit bangs Eun itu.
" Yah paboya, kau tengah duduk kat tempat VIP,sayangku."
Terus tersembur air kearah Jeneral Jin. Eun yang panik terus segera mengelap muka Jin yang disembur air oren bercampur mee Jjangmyeon itu.
"Miane--ne Jeneral-shii saya janji akan buat lagi-- eh saya janji tidak akan mengulanginya lagi."
Eun bow dan terus keluar dari Kantin Kem Daeguk itu. Jin ketawa kecil sambil mengelap ngelap bajunya yang basah tersebut.
Nasiblah dirinya memakai suit gelap harini.
"Pabo Byun Baek Eun."
♥♥♥♥♥
"Byun Baek Eun..Byun Baek Eun.. HA Dorm Not Today."
Apabila sudah mengetahui dorm yang bakal didudukinya selama 2 bulan,dia terus meluru ke arah blok yang paling hujung.
Bermula dari Dorm IneedU ke Run ke Fire ke BloodSweatandtears ke Not Today.
Tiba tiba bahunya dicuit. Eun memandang kebelakang. Terdapat seorang perempuan berambut blonde senyum dan menyapanya.
"Hai nama saya Park Chaeyoung! Boleh panggil Rose. Saya 21. Unnie yang paling tua kan?"
"Entah. Aku Byun Baek Eun. Panggil Eun je. And one more thing,budak tu memang selalu duduk dekat dengan kau ke?"
Rose memalingkan kepalanya kebelakang. Terus sahaja namja itu menyembunyikan diri kebelakang.
Rose ketawa kecil.
"Eunwoo-ah dorm awak kat mana?"
Senyap.
"Hoi dia tanya tu." Eun mula bersuara.
"Dorm-m Run"
Eun pergi ke arah Eunwoo yang sedang bersembunyi itu. Dia menarik kolar Eunwoo.
"Dorm Run. Situ. Bukan sini."
Setelah Eun melepaskan kolarnya,Eunwoo terus lari menyelamatkan diri sendiri. Rose hanya ketawa kecil sambil menenangkan Eun.
"Eh kadet baru?"
Serentak mereka berdua memandang ke arah bunyi tersebut. Terdapat 2 orang perempuan munkin berpangkat lebih tinggi dari mereka.
"Hai Kadet..Park dan Byun. Saya Sarjan Kim Jenduk,panggil saya Jennie je. Ni pulak sarjan mejar Kim Jisoo. Panggil je Jisoo."
Jisoo menjongketkan keningnya.
"Amboi kau unnie mana unnie?"
"Kat kaki"
"Erm no wonder baru sarjan, okay guys kitorang akan jadi kamus korang kat sini okey?"
Jisoo mendekatkan mukanya kepipi chaeyoung. Manakala Jennie hanya mengangguk dan senyum ke arah Eun.
"Okay. Kat Kem ni,kita ada 7 pegawai khas. Manakala cawangan tentera laut ada 12 pegawai khas. Antaranya Tuan Jeneral Jin. Jeneral lain lain akan melawat. Semua hensem hensem---
YOU ARE READING
(C) JENERAL KIM I LOVE YOU ft KTH
Fanfiction『2018 FANFICTION』 + Bila bapak kau paksa kau masuk military dengan niat supaya kau dapat jodoh kat situ. ━━━━━━━━━━━━━ "KENAPA AWAK LAMBAT KADET BYUN?!" -Kim Tae Hyung "SEBAB SAYA NAK,JENERAL KIM!" -Byun Baek Eun ━━━━━━━━━━━━━ "AWAK LARI 50 PUSINGAN...