Guys sis terlebih drama guys. So no more drama. (In this chap) Hahahhahah.
So..
"Lans Koperal Bae Joohyun."
Taehyung memandang perempuan yang dicintainya itu. Dia tersenyum dan terus menghadiahkan sebuah ciuman di pipi teman wanitanya itu.
"So Jeneral Kim nak apa dari saya?"
Taehyung terus mengambil langkah ke potret milik seseorang. Terdapat 3 potret, Kapten tentera darat,Laut dan air.
"I nak kita buat plan macam mana kita nak buang Byun Baek Eun dari Tentera ni,sekali gus membuatkan reputasi abangnya jatuh."
"Wow you memang berdendam dengan Kapten Baekhyun. Sampai keturunan dia pun you nak hancurkan."
"Of course, dia bunuh masa depan I, Irene. I nak petang ni senaraikan idea idea yang bernas dan cerdik. Takkan graduan universiti tentera Daeguk tak bijak kan?"
"You sindir I ke ni Taehyung. Ok 7 sharp i dah ada kat bilik mesyuarat with projector. I nak buat pembentangan."
"Wow mangat. Inilah yang korea mahukan!"
《Skip》
"Untuk perhatian kamu semua, aktiviti kali ini adalah berbahaya, dimana kamu perlu bermain dengan api,haiwan dan barangan yang senang dijumpai di hutan."
Jin dari tadi berjalan sambil tangannya dibelakang dengan muka yang serious. Kadet kadet bawahan yang lain sudah menelan air liur apabila mendengar jeneral yang periang berubah menjadi singa hari ini.
Manakala di belakang, Eun dan Rose yang dikecualikan daripada berdiri, hanya mampu mendiamkan diri apabila mendengar task yang diberi.
Tiba tiba.
"Jeneral Jin,mengapa kita ada di dapur kem??"
"Bijak soalan itu,MEMASAK LAH WEYH KAU INGAT AKU NAK TANAM BUNGA UNTUK KAU KE HAH. KAU LARI 2 PUSINGAN PADANG TU. SEKARANG!"
Jeritan Jin berkumandang di dapur kem itu. Semua menundukkan pandangan mata.
Ikhtilat guys.
"Ok. Ada siapa siapa yang nak join Kim Junghyun di sana? Yuta? Haechan? Tak nak ikut?"
Serentak mereka yang dikenali sebagai Haechan dan Yuta menggelengkan kepalanya.
"OK APALAGI BERGERAK SEKARANG!!!"
YOU ARE READING
(C) JENERAL KIM I LOVE YOU ft KTH
Fanfiction『2018 FANFICTION』 + Bila bapak kau paksa kau masuk military dengan niat supaya kau dapat jodoh kat situ. ━━━━━━━━━━━━━ "KENAPA AWAK LAMBAT KADET BYUN?!" -Kim Tae Hyung "SEBAB SAYA NAK,JENERAL KIM!" -Byun Baek Eun ━━━━━━━━━━━━━ "AWAK LARI 50 PUSINGAN...