0.05

355 91 15
                                    

"Hari ini kita akan buat aktiviti yang agak kasar. Antaranya memanjat pagar tinggi dan lain lain lagi. Semua kadet wajib menjalaninya."

Taehyung seakan akan memerli Eun. Eun dengan pantas menyedari hanya menghadiahkan smirk.

"Ok semua peserta bergerak sekarang!"

"Baik Jeneral Kim Tae Hyung."

Eun yang sudah lama tidak bersukan sudah mengetatkan ikatan rambutnya.

"Good luck, Byun Baek Eun."

Taehyung smirk.

"Terima kasih atas 'pujian' baik jeneral."

Wisel yang ditiup oleh pembantu Kang kedengaran kuat. Eun dengan pantas berlari memecut ke halangan pertama.

"DENGAR SINI SIAPA YANG LAMBAT AKAN TIDUR DI LUAR."

Dengar sahaja pengumuman Jeneral Kim,dengan pantas mereka berlari bertempiaran.

"Sikit lagi.."

Eun berkata perlahan.

"Ah!"

Kedengaran suara kecil milik Rose menjerit. Eun segera patah balik untuk menolong rakannya itu.

"Rose kau ok?"

"Aku boleh tapi kau??"

"Takpe jom kita berusaha."

Sudah pasti, yang paling lambat adalah Rose dan Eun. Taehyung melihat Eun dengan pandangan mengejek.

"Well well well kita dah jumpa pasangan untuk tidur bersama kat luar hari ni--

"Nope. Rose cedera biar saya yang tidur sorang sorang Jeneral."

Taehyung terkedu.

"Baik. Your choice. Penolong Kang?"

Taehyung mengisyaratkan sesuatu kepada penolong kang. Kemudian dia terus berlalu dari situ.

《Skip》

"Kadet Byun?"

Bahu Eun disentuh perlahan. Eun menjongketkan keningnya. Hairan Penolong Kang yang masih belum tidur.

"Nah khemah dan sedikit bantal dari stor. Jeneral yang berikan."

Dengan pantas Eun memandang kebelakang. Terdapat Jeneral Jin yang melalui tempat itu. Sejurus dia melihat Eun, dia terus melambai.

"Heol. Orang tua tu tak pernah mengecewakan. Abang aku je masalah sekarang ni."

"Sudah malam. Tidur esok nak bangun awal bukan?"

"Baik penolong Kang. Sweet Dreams."

Eun yang hanya mengambil masa 5 minit untuk betulkan khemah. Dengan gembira dia mmebetulkan bantal dan selimut di dalam khemah.

"Sweetnya jeneral Jin kat aku."


《Skip》

"Hai Taehyung, apa si Eun tu buat sampai tidur luar?"

Taehyung yang baharu sahaja selesai membaca buku memandang hyungnya itu.

"Kalah lumba lari."

"Kau sure malam ni tak hujan? Aku takut sebab sekarang ni musim angin monsun timur laut---

"Sure 100% naluri aku tak pernah salah hyung."

"Naluri kau macam cibai. Dah hujan bongok."

Yoongi yang baharu sahaja keluar untuk membeli makanan basah kuyup akibat menaiki motor ke kedai.

Yoongi yang baharu sahaja keluar untuk membeli makanan basah kuyup akibat menaiki motor ke kedai

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Hyung,berapa lama masa nak ambil dari dorm korporat ke padang?"

"10 minutes."

Sejurus sahaja jin berkata, Taehyung segera memecut membawa payung pink milik Jin. Baju tidur Tata yang masih dipakai hanya dibawa keluar.

Risau.

《Skip》

Eun yang dari tadi melawan kesejukan dan angin hanya membiarkan sahaja. Matanya yang masih kuyu segera ditutup.

"BYUN BAEK EUN!"

"Mak kata jangan sahut panggilan orang lagi lagi waktu malam. Hantu mana nak autograf aku ni??"

"Byun Baek Eun!"

Serta merta Eun bangun dengan melihat khemahnya sudah lari dibawa angin. Dia? Basah kuyup di tengah tengah padang kerana rumah pelindungannya lari.

"Oh shit."

Eun cuba berlari ke dorm namun angin yang tidak mahu dia bangun terus membuat dia terduduk.

"Aku tak nak mati lagi... omma miane tak dapat bagi menantu kat omma..."

Eun mengalirkan air mata. Tiba tiba dia berasa badannya terapung dan hujan tidak menimpanya lagi.

"Aish menyusahkan. Khemah lari kau tak lari ke."

Mata milik Jeneral Kim Taehyung dipandang. Eun mula mengelamun.

"Aku tahu aku hensem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Aku tahu aku hensem. Jangan pandang aku noob."

"Aish."

Segera Eun ke dunia realiti. Apabila sudah sampai di dorm RUN, Taehyung meletakkannya ke bawah.

"Lain kali dengar aku sahut. Bukan dengar je. JAWAB. Haih mati mati aku ingat kau mati."

"Lol"

Tbc

Drama je tadi. Sekarang sweet sweet AHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHA MANA READERS AKU MENGHILANG AHHAHAHAHAHHAHAHA MUNCUL LAH WAHAI READERS KESAYANGAN KU.

BANGKIT ANAK MUDA.

 (C) JENERAL KIM I LOVE YOU ft KTHWhere stories live. Discover now