"Jeneral Park,Jeneral ke-5 pangkat tertinggi tentera darat. Berketinggian 175cm,masih single--
Eun menyuap jjangmyeon kedalam mulut Sarjan Jennie itu. Sejak dari waktu rehat bermula sehingga dia mahu makan sisa jjangmyeon terakhir,dia masih bercerita pasal Jeneral Jeneral di tentera darat.
Sarjan Mejar Jisoo hanya menyuap ladu goreng kedalam mulutnya. Rose yang meneguk air segera memandang ke arah bunyi jeritan kadet perempuan di luar cafe.
"Eun-ah yang ditepi Jeneral Park,itu Jeneral Jeon. Muda muda dah dapat Jeneral."
Jennie mengambil air dan meneguk untuk meneruskan percakapannya. Apabila dia mahu memandang Eun,ternyata Eun sudah tidak kelihatan.
"Eh mana Eun ni. Aduh"
Eun yang hendak membasuh tangan segera ke singki tanpa mempedulikan Jennie yang masig bercakap. Langkah pantas diambil ke singki. Apabila dia mahu membasuh tangan,seseorang berkata kepadanya.
"Kadet Byun Baek Eun. Adik kepada Kapten Byun BaekHyun. Apa kamu buat disini."
"Tuan Jeneral tak nampak ke saya tengah basuh baju ni? Tak nampak?"
Eun membidas Jungkook. Sudah tahu tanya lagi. Harap je hensem,mata letak kat kaki.
"Ouh basuh baju. Kerana awak rajin sangat. Awak basuh baju saya malam ni. No excuse. Jumpa saya didorm malam nanti. Dont worry aku tak hamak nak badan kayu cam kau."
"Ok sat sat. Satu,Saya tak rajin so saya tak nak. Dua,ada saya kesah. Tiga,aku nak tidur malam kau ingat aku kelawar tidur pagi. Empat,aku pun tak hamak lah dengan muka arnab cam kau."
Lantas, muka Jungkook mendekati muka Eun. Dengan ketinggian 178cm dan 171cm membuatkan jungkook menunduk sedikit. Dia membisikkan sesuatu ke arah telinga Eun.
"Kau nak ke? I will make you hard until you cant walk for a week,baby"
Eun smirk. Dia memegang bahu Jungkook sambil berkata sesuatu.
"Im older than you. So taste aku berbeza. Aku tak layan 'bende kecil' biskut kering."
《Skip》
"Ni semua salah kau."
Jungkook menggosok baju itu dengan penuh kegeraman. Pipinya dipegang. Lebam masih terasa. Lain pula dengan Eun. Lebam di kaki dan hujung bibir.
Sejurus sahaja Eun berkata tadi, mereka berperang habes habesan. Apalagi. Jeneral Taehyung memutuskan untuk menghukum mereka dengan membasuh baju.
"Kau patut panggil aku Noona sekarang. Sekarang malam. So no Jeneral-Kadet relationshit."
"Aish. Umur aku 25 fight me bitch--
"Aku 28."
"Baik Noona."
"HOI BASUH BAJU BUKAN BERCAKAP!"Penolong Kang bersuara. Dia telah diperintahkan supaya tidak berlembut or menghormati Jungkook Dan Eun lagi oleh Jeneral Kim.
"Lemek sabar brader. Bende leh bawak bincang--
"Bawak bincang apanya Byun Baek Eun. Kau masuk office aku tengah hari esok. Banyak bende nak kena settle."
Taehyung datang dengan baju pajama Tata miliknya. Baju sejuk diletakkan di atas badang Eun yang hanya ditutup oleh baju sukan tebal.
"Jangan jatuh sakit."
Taehyung berlalu meninggalkan mereka berdua. Jungkook memandang Eun.
"Sejak Irene pindah tentera laut,kau gantinya--
Serentak sabun pencuci dibaling ke jungkook. Jungkook membalas dengan memancutkan air ke arah Eun.
Dan mereka dihentikan oleh penolong Kang sebelum kedua duanya bergaduh buat kali kedua.
《Skip》
"Hari ini,kita akan menerangkan cara cara untuk memegang gun. Diminta Jeneral Park untuk berkata dengan lebih lanjut."
Setelah itu Jimin membuat demo untuk menembak dengan pantas dan tepat. Ramai peminatnya menjerit apabila tembakannya kena tepat pada sasaran.
"Kadet. Saya nak kamu semua menembak dengan tepat. Sesiapa yang menembak dengan tepat akan makan dengan saya rehat ini."
Pantas sahaja peminat peminat Jimin mencuba dari segala arah untuk kena pada sasaran. Lain pula dengan Rose,Eunwoo,Eun dan kadet lelaki yang lain.
"Hey Rose. Awak tak nak rehat dengan Jimin ke?"
Eunwoo bertanya. Pelik. Dia tak pelik dengan Eun. Eun dengan Jeneral Taehyung sudah menjadi bahan gosipan yang mengatakan mereka tengah date.
"Cannot brain lah. Kat rumah jumpa. Kat kem pun jumpa."
Lantas Eunwoo,Eun dan pelatih lelaki memandang Rose.
"What? Dia oppa saya lah, Eunwoo."
"LAH TAK BAGITAU AWAL AWAL. MATI MATI EUNWOO INGAT ROSE DAH KAHWIN."
Eunwoo mengelap air mata jantannya itu. Rose hanya ketawa kecil melihat sikap ke anak anakkan Eunwoo itu.
Eun hanya mengambil tempat untuk mencuba shoot ke arah sasaran. Bukan mahu rehat dengan Jimin,dia mahu rehat dengan Jungkook yang sudah menjadi bestfriendnya sejak malam tadi.
Dia melihat ke arah sasaran. Serentak dia memandang ke arah pejabat Taehyung. Tidak diketahui sejak bila dia ada disitu. Pandangan Eun dan Taehyung bertaut.
Taehyung menggumamkan sesuatu yang seperti"Buat elok elok. Boleh rehat dengan saya."
Eun hanya random dan menembak ikut hatinya sahaja. Tidak diketahui tembakannya mengenai sasaran dan membuatkan semua peminat Jimin mengeluh kecewa.
"Ini tak adil. Haritu dengan jeneral Kim. Semalam,Jeneral Jeon. Harini Jeneral Park pulak. Bapak sundalnya kau ni Baek Eun?!"
Setelah mendengar kata kata kasar milik salah satu kadet di situ. Jimin memandang kedua duanya. Eun mengetap bibirnya dan terus menghamburkan kata kata kesat.
"POMPUAN SUNDAL! KAU BALIK! PERGI MATI BODOH!!!!!!!!!!!"
YOU ARE READING
(C) JENERAL KIM I LOVE YOU ft KTH
Fanfiction『2018 FANFICTION』 + Bila bapak kau paksa kau masuk military dengan niat supaya kau dapat jodoh kat situ. ━━━━━━━━━━━━━ "KENAPA AWAK LAMBAT KADET BYUN?!" -Kim Tae Hyung "SEBAB SAYA NAK,JENERAL KIM!" -Byun Baek Eun ━━━━━━━━━━━━━ "AWAK LARI 50 PUSINGAN...