1.5

328 62 10
                                    

Thanks for 700+ votesssss. Ada sorang pembaca JKILY mengadu kenapa banyak Action. Jawapannya senang.

Im not sweet. Arin lebih senang dengan genre action Romance. Like uwu. Daripada aku buat sad action,korang mintak S2 mampus.

Kalau boleh pomot lah ff sis ni. Hihi. K joke. Takyah. Menyusahkan korang je huhu.

💜💜💜

"Eun, kau dengar tak?? Kau ada kat sini??"

Taehyung memegang erat tali itu. Sememangnya lubang dihadapan tempat runtuhan kem itu amat dalam. Yoongi dihadapannya mengisyaratkan supaya mendengar sesuatu.

"Kau dengar Tae. Dia ada berdekatan."

Yoongi terus menendang batuan dihadapannya yang menghalang perjalanannya. Taehyung kemudian menerjah masuk ke dalam laluan itu lalu Dia menoleh ke arah Yoongi yang memasuki laluan.

Tiba tiba,bahunya dicuit dari belakang membuatkan dia menjerit kecil.

"Ah kamchagiya!"

Rupa rupanya Jaemin yang sedang mendukung Eun yang kepenatan. Muka mereka berdua yang kotor dan berdebu dapat membuatkan orang yakin mereka sudah terperangkap di runtuhan selama 3 hari.

"Na Jaemin?"

Jaemin mengangguk. Yoongi segera menyarungkan tali keselamatan di badan Jaemin. Eun yang berada di belakang Jaemin sudah beralih kepada belakang Taehyung.

"Palli hyung, air makin naik."

Baru menyedari keadaan air sudah mencecah pingang mereka, yoongi terus mengisyaratkan supaya cepat keluar dari tempat itu.

💜💜💜

T

anganmilik Eun dipegang lembut. Rambut Eun pula diusap perlahan. Sememangnya setiap hari dia menjenguk keadaan Eun sepanjang misi menyelamat itu. Misi menyelamat di tapak pembinaan tenaga solar berjalan dengan lancar.

10 disahkan mati ditempat kejadian,18 cedera,20 selamat. Satu kejayaan yang perlu dibanggakan oleh Kumpulan Alpha dan tentera di kem Iraq.

"Hyung?"

Taehyung bangun dari tempat duduk. Jaemin tersenyum dan segera menunduk hormat kepada orang atasannya.

"Erm.. hyung. Saya nak melawat Eun noona.. boleh keluar sebentar?"

'Dah kenapa nak berdua duaan dengan girlfriend aku ni.'

"Boleh. Hyung keluar sekejap yer~"

Taehyung berlalu keluar dari wad Eun. Dia mengepal penumbuknya. Geram dengan tindakannya meninggalkan Eun dan Jaemin berdua duaan di dalam itu. Boleh sahaja dia berbuat apa apa kepada girlfriendnya itu.

Oh tidak. Itu tidak munkin akan berlaku.

Taehyung kemudian memegang tombol pintu wad tersebut lalu mahu membukanya. Namun begitu,

"Nooooo hyung!"

Tangan kecil milik jejaka itu menghalang Taehyung dari berbuat sedemikian. Siapa lagi kalau bukan Si Comel Renjun.

"Renjun? Waeeee???"

"Jangan nak jealous sangat lah, jaemin dan Eun noona memang dah macam adik beradik sejak 6 bulan lepas."

 (C) JENERAL KIM I LOVE YOU ft KTHWhere stories live. Discover now