《 Found Out 》

3.4K 431 299
                                    

Aku tengah tunggu result test yang aku ambik tadi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aku tengah tunggu result test yang aku ambik tadi.

Fuh nervous dia buat aku nak terkentut beb.

Aku ulang alik dalam bilik dengan kepala yang serabut.

Taehyung ada call tadi tapi aku langsung tak angkat.

Mesej dia semua aku tak balas. Banyak jugaklah aku dapat missed call dan mesej dari dia tapi aku terlalu takut untuk angkat.

Entah kenapa tangan aku tak bagi aku sentuh phone aku.

SKIP

Aku beranikan diri dan masuk ke dalam tandas dengan hati yang berdebar debar.

Takut sia nak tengok result test tu tapi tangan aku kali ni gatal pulak pergi ambik benda tu.

Dan sekarang result dia berada kat tangan aku.

Tak sanggup weh nak tengok rasa macam nak menangis je sekarang ni.

Huwaaa apa aku nak buat kalau dia tunjuk positive hancur masa depan nak jadi bini V Bts nanti.

Main main ja aku loyal dengan Taehyung tau.

Kang sekali aku lepas beribu perempuan nak dekat dia rugi weh ;')

Tok tok tok

"Eh dik kau apahal lama sangat dalam tandas , cepatlah sikit aku rasa aku cirit teruk ni" Hah ni lagi satu pengacau waktu orang tengah serious jugaklah dia muncul -.-

"Kejaplah Wonu Oppa, Hyeri pon cirit jugak ni" Sekali lagi aku menipu. Fuh minggu ni aku banyak menipu doh.

Haritu aku menipu guru disiplin sekolah aku , nama cikgu tu Wang Jackson kot ha entahlah aku malas nak ingat nama dia.

Aku tak tahu lah dia tu buang tabiat ke apa tapi dia selalu datang sekolah pakai singlet ja.

Kotor mata aku yang suci ni tau.

Eh tapi bukanlah dia pakai singlet ja , aku maksudkan dia pakai seluar slack dengan singlet kang korang bayang dia pakai singlet dengan boxer ja datang sekolah 🌚

Jap kita lari jauh dah dari cerita asal tadi. Kkkk bek to the story.

Aku tarik nafas sedalam yang mungkin dan cuba tenangkan fikiran aku ha lepastu hembus nafas kang mati pulak aku.

"Apa pun keputusan dia aku kena terima dengan seadanya" Omel aku kepada diri sendiri.

Aku mula membuka mata dan aku dah nampak keputusan dia ;').

Positive.

SKIP

Ding dong

(Mohon buat suara mcm Jungkook :))

"Baejin! Pergi jemput tetamu masuk" Arah Puan Kim sambil menyilangkan kakinya.

"Baik, puan" Sambut Baejin, pembantu rumah terhot di abad ini.

SU : Teen Parents | kthWhere stories live. Discover now