Warning ⚠️ anda akan membaca chapter yg penuh dengan kegedikkan Kim Taehyung
"Japchae?!"
Jerit Hyeri dari dalam bilik.
Dengan pantasnya dia membuka pintu bilik.
Walaupun ego dia sebenarnya tinggi tapi demi makanan dia sanggup rendahkan egonya.
Lagipun dia memang nak makan benda tu daripada minggu lepas cuma dia malas masak dan malas untuk membelinya.
"Eh keluar jugak, ingatkan ego tu dah tinggi menggunung sampai langit" Perli Taehyung bersama senyuman yang mengejek.
"Bukan saya yang nak bukak, baby dalam perut ni yang suruh saya bukak pintu ni" Jelas Hyeri.
Yelah kalau orang yang mengandung lapar je semua salah baby dalam perut kesian budak yang tak berdosa tu ahahha.
"Yelah kan tadi oppa dengar anak kita tu suruh chagi bukakkan pintu dan makan Japchae ni" Perli Taehyung sekali lagi.
Hyeri memuncungkan mulutnya dan cuba mencapai dulang makanan di atas rak tetapi dihalang oleh Taehyung.
"Pikir oppa nak bagi awak senang senang ja ke lepas penat bertarung dekat dapur tu?" Taehyung menarik Hyeri rapat dengannya.
"Biarlah , saya tak suruh awak masak pon. Awak yang volunteer nak buat so kena lah ikhlas" Hyeri cuba meloloskan dirinya daripada pegangan Taehyung.
"Tak adillah kalau macam tu, nak kiss!" Bentak Taehyung.
"Tak boleh bluekkk" Hyeri menjelirkan lidahnya dan mengambil dulang di atas meja.
Kemudian dia masuk ke biliknya dan dia sempat menutup pintu supaya Taehyung tidak boleh masuk ke dalam biliknya.
Malangnya dia terlupa mengunci pintu biliknya.
Klek
"Hai chagi! Dah tak pandai kunci pintu eh? Ke memang nak oppa masuk ni?" Taehyung melangkah masuk ke dalam bilik Hyeri dan dia mengunci pintu bilik Hyeri.
"Jangan kacaulah orang nak makan" Marah Hyeri yang berada di atas katil.
"Tak kacau pon, orang datang nak tolong suapkan" Taehyung berjalan ke arah katil dan duduk di sebelah Hyeri.
"Ish pergi duduk jauh sana" Hyeri menolak Taehyung tapi apakan daya Taehyung tidak bergerak langsung.
Chopstick di tangan Hyeri dirampas oleh Taehyung.
"Aaaaaaaa" Taehyung menyua sedikit japchae pada Hyeri.
Hyeri yang kebuluran terus makan tanpa memandang muka Taehyung.
"Apanih kalau suami chagi ni suapkan makanan kena lah tengok muka oppa" Arah Taehyung.
"Eeee siapa kata awak suami saya?" Hyeri menjeling Taehyung.
YOU ARE READING
SU : Teen Parents | kth
General Fiction[ON GOING] Teen Parents | kth [ Winner for Best Fiction Of The Year 2018 @bestiesnext ] [ Winner for Fanfic Awards 2018 @EscritorAwards ] Teen Parents (s1) S1 start : 110818 ✔️080219 S1 end : 121218 ✔️ CONTINUE BALIK huhu Tired Of This Love (s2) S2...