《 Sulk 》

1.2K 197 76
                                    

"Eh kamu tak tahu lagi ka?!"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Eh kamu tak tahu lagi ka?!"

"Tahu apa appa?" Soal Hyeri yang memandang Taehyung.

SKIP - hari berikutnya -

Taehyung daripada tadi asyik mengelakkan diri daripada Hyeri sampai fed up Hyeri dibuatnya.

"Awak ni takkan sebab tu pon nak merajuk?" Soal Hyeri buat kali yang ke entahlah.

Taehyung tidak menjawab malah memusingkan badannya menghadap ke arah lain.

Nak tahu kenapa dia merajuk?

Sebab tadi Tuan Jeon jadi spoiler.

Sepatutnya Hyeri tak patut tahu tentang hari pertunangan yang Taehyung aturkan tu tapi Tuan Jeon ni gatal jugak nak pergi tanya.

"Awak... janganlah macam ni" Belakang badan Taehyung yang membelakangi Hyeri tu dicucuk manja.

"Jangan sentuhlah" Taehyung menggoncangkan badannya tanda protes.

"Meh sini saya peluk" Ujar Hyeri lalu memeluk Taehyung dari belakang.

"Tak nak plan hancur... penat penat oppa plan last last appa bagitahu awak semuanya" Taehyung meloloskan diri daripada pelukan Hyeri walaupun kalau boleh dia nak peluk Hyeri ketat ketat.

SKIP

"Awak nak ke tak?" Soal Hyeri kepada Taehyung.

Taehyung mengendahkan Hyeri dan berjalan naik ke atas.

"Tu apahal pulak tu?" Soal Tuan Jeon.

"Appa lah sebabnya" Jawab

"Eh kenapa sebab appa pulak? Appa mana ada buat apa apa"

"Ish awak ni , kan saya dah kata yang Taehyung tak nak Hyeri tahu pasal pertunangan tu sebab dia nak buat surprise, tapi sebab awaklah plan dia rosak" Terang Puan Jeon sambil menjeling suaminya.

"Lahh nak jadi bapak orang pon boleh merajuk lagi ish ish ish" Tuan Jeon menggelengkan kepalanya berkali kali.

"Awak pon sama lah dari dulu sampai sekarang pon merajuk jugak" Perli Puan Jeon lantas dia berjalan masuk ke dapur.

SKIP

"Okay itu sahaja untuk kelas harini , saya harap kamu berdua paham lah ya" Ujar Jiwoo yang memandang TaeRi.

SU : Teen Parents | kthWhere stories live. Discover now