《 Chaos 》

993 164 204
                                    

Kalau tertanya kenapa author tak update tu enn , actually author majuk dengan ff ni :')

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kalau tertanya kenapa author tak update tu enn , actually author majuk dengan ff ni :')

SKIP

"Macam mana nak hantar beg ni weh?" Soal Jungkook sebaik sampai di dalam lapangan terbang.

"Manalah aku tahu... Selalunya appa aku yang buat semua ni" Jawab Taehyung.

"Hentam je lah weh"

"Tapi nak hentam macam mana?"

Alamak bangangnya Kook ni -,-

"Kau pergi je dekat salah satu kaunter tu pastu buat lah apa dia suruh"

"Tapi aku nak pergi kaunter mana satu?" Soal Jungkook bersama wajah sucinya.

"Aku cakap pergi je kan"

"Tak payahlah marah aku... Tahu lah dah jadi bapak orang"

"Ha tu kau nak pergi mana?" Soal Taehyung bila Jungkook jalan arah yang bertentangan.

"Aku nak pergi hantar beg lah ni"

"Hantar beg sini bukannya sana"

"Tapi sana ada penjaga kaunter yang lawa biarlah aku pergi sana" Jawab Jungkook yang dari tadi usya seorang pekerja perempuan.

"Takda takda kau ikut sini" Marah Taehyung.

Dengan itu , Jungkook pon ditarik oleh Taehyung ke kaunter penyerahan bagasi.

Hyeri yang perhati dari jauh tu hanya menggelengkan kepalanya.

Susah bila nak pergi berjalan dengan 3 orang bayi dan 2 ekor babi ni 😌

SKIP

"Weh gate mana satu?!" Gelabah Jungkook menyoal Hyeri dan Taehyung.

Mereka sudahlah tinggal lagi 1 jam sahaja untuk naik ke kapal terbang.

"Kau baca elok elok lah dekat tiket tu tulis berapa"

"Ohhh dekat tiket ada rupanya hehe maaf"

SKIP

"Semua ada kan passport?" Soal Hyeri , dia bukannya tak tahu budak berdua tu , kang hilang lah apalah.

Time last minit macam ni kalau ada yang buat hal memang kena cepuk lah kepala tu.

Jungkook menyeluk begnya untuk mengambil passportnya.

Tetapi tak dapat dikesan ;')

"Passport oppa mana?!" Soal Hyeri meninggi sedikit nadanya sebab Jungkook ni bukan boleh.

Ada sahaja masalah dia nak timbulkan.

"Kejaplah aku nak keluarkanlah ni" Jungkook menterbalikkan begnya kemudian menggoncangkannya supaya semua barang keluar daripada beg itu.

SU : Teen Parents | kthWhere stories live. Discover now