"Woi korang buat apa tu?!"
Pekik Jungkook apabila dia ternampak ada sekumpulan pelajar yeoja yang sedang mengintai kelas Hyeri.
"Wpwjsjsiajshuaiakqisishshit!" Yeoja yeoja itu terkejut mendengar pekikkan kuat Jungkook.
Jungkook dan Jimin mempercepatkan langkah mereka.
"Tu Jungkook sia matilah kita nanti tertangkap aku tak nak hadap Jungkook"
"Tu ahh tadi dah lah kena marah dengan dia"
"Jom ahh lari"
Mereka berempat baru sahaja mahu berlari meninggalkan kawasan itu tetapi ada seseorang yang telah menghalang mereka.
"Ackk" Jerit salah seorang pelajar yeoja yang terlanggar badan sasa seorang namja.
"T-taehyung?!" Membulat mata mereka berempat.
"Hah korang nak pergi mana lagi" Jimin menarik rambut dua orang yeoja manakala Jungkook pula menarik yang selebihnya.
"Ahh lepaslah! Sakit" Rintih keempat orang mereka.
Hyeri yang berada disebelah Taehyung tak tahu nak gelak atau marah atau simpati sebab dia tahu perasaan sakit yang amat bila Jungkook tarik rambut dia.
"Eh kejap!" Jungkook menolak kepala dua orang yeoja tadi kebelakang dan memandang muka mereka.
"Korang lah yang mengata aku tadikan?!" Soal Jungkook , nadanya naik seoktaf.
"T-tak" Gugup yeoja 2.
"Korang ni kan memang banyak buat dosa kan" Kata Jimin sinis.
"Tadi mengata Jungkook , lepastu intai dan curi dengar percakapan Hyeri dan Taehyung , lepasni apa? Nak sebarkan berita yang Jungkook tu bekas gay dan Hyeri mengandungkan anak Taehyung?" Tambah Jimin lagi.
"Ki--" Belum sempat yeoja 1 nak bercakap Taehyung cepat memotong percakapannya.
"Kalau benda ni tersebar dekat orang mati kau berempat" Ugut Taehyung dan mula menarik Hyeri untuk blah daripada situ.
"Berani sebarkan buatlah ya" Serentak Jungkook dan Jimin yang mula mengikuti Hyeri dan Taehyung dari belakang.
Rambut yeoja tu diorang dah lepaskanlah 🌚 kang ada pulak yg be like "Rambut yeoja tu diorang tak lepaskan lagi ke? Takkan diorang tarik sekali ikut diorang"
YOU ARE READING
SU : Teen Parents | kth
General Fiction[ON GOING] Teen Parents | kth [ Winner for Best Fiction Of The Year 2018 @bestiesnext ] [ Winner for Fanfic Awards 2018 @EscritorAwards ] Teen Parents (s1) S1 start : 110818 ✔️080219 S1 end : 121218 ✔️ CONTINUE BALIK huhu Tired Of This Love (s2) S2...