Udah 50 chapters jadi author tamatkan s1 ni🌚 No more bapak material Taehyung✊🏻
SKIP
"Jungkook! Kau track nombor tadi! Tengok diorang ada dekat mana!"
"Baik!" Jungkook membuka telefonnya dan terus menggunakan IQ nya yang tak berapa tinggi itu untuk mencari lokasi penculik tadi.
"Asal diorang culik Jaehwan pergi tempat yang mewah?" Soal Jungkook pelik.
"Aaaa jom kita pergi cepat" Seongwoo mula berlari ke arah kereta polisnya.
SKIP - hotel -
"The fu-- weh! Asal tempat ni mewah sangat?!" Soal Jungkook terkejut. Dia hampir terlupa yang dia datang ke tempat itu untuk mencari anak menakannya.
Sedang mereka berjalan disekitar hall itu tiba tiba.
Ttum
Lampu di hall hotel itu tiba tiba terpadam.
"Opocot mak kau!" Latah Jungkook lalu memeluk Seongwoo yang berada di sebelahnya.
"Happy 100th Days to our precious triplets! Happy 100th Days! Happy 100th Days to Kim Jaehwan , Kim Namjoon , Kim Dongyoung wuhhhhhh" Satu tepukan gemuruh diberikan kepada ketiga-tiga bayi itu.
"Siapa yang nyanyi siot!" Jungkook dah gelabah , dia mula membuka flashlight telefonnya.
Taehyung dan Hyeri masih terkebil kebil dekat tepi , cuba memproses apa yang jadi.
"Hola anak-anakku" Ucap Tuan Jeon bersama Jaehwan yang baru keluar daripada satu arah.
"Anak omma!" Ujar Hyeri ceria lalu berlari ke arah appanya dan segera mendapatkan Jaehwan yan berada di dalam dukungan Tuan Jeon.
"Hati-hatu chagi. Jangan lari" Pesan Taehyung.
"Appa yang plan semua ni" Ujar Tuan Jeon bangga , seronok dapat buat anak dia risau ni.
"K appa" Balas Taehyung , fed up ada bapa mertua macam ni. Dia pikir lawak -,-
"Appa nak pergi panggil semua orang suruh keluar dulu. Tata"
Jaehwan : Dan seperti biasa aku digomol oleh omma dan appa aku.
"Jaehwan tahu tak omma risau!" Marah Hyeri lalu mencium cium pipi gebu Jaehwan.
Jaehwan : Asal omma marah aku pulak? T_T
Uwekkk Uwekkk
"Ehhh takmo nangis omma tak marahlah sayang" Hyeri cuba menenangkan Jaehwan.
Jaehwan menghulurkan tangannya pada appanya pula , tetiba rasa nak duduk dalam dukungan Taehyung.
YOU ARE READING
SU : Teen Parents | kth
General Fiction[ON GOING] Teen Parents | kth [ Winner for Best Fiction Of The Year 2018 @bestiesnext ] [ Winner for Fanfic Awards 2018 @EscritorAwards ] Teen Parents (s1) S1 start : 110818 ✔️080219 S1 end : 121218 ✔️ CONTINUE BALIK huhu Tired Of This Love (s2) S2...