《 Doctor 》

1.8K 277 187
                                    

"Yang awak bela dia sangat tu kenapa?"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Yang awak bela dia sangat tu kenapa?"

Dingin Tuan Kim bersuara.

"Tae anak kandung kita , jadi takda masalah kalau saya bela dia" Tegas Puan Kim.

"Dalam keadaan macam ni pon awak masih nak mengaku dia anak kita"

Puan Kim terkejut mendengar kata kata suaminya.

"Kalau awak tak nak mengaku dia anak awak itu terpulanglah , tapi ingat kalau awak halau dia keluar dari rumah ni , saya takkan teragak agak nak tinggalkan rumah ni juga" Ugut Puan Kim , dia tahu yang Tuan Kim cinta mati terhadapnya jadi dia mestilah tak sanggup berbuat demikian.

"Tsk , Bogum lebih baik daripada dia" Kata Tuan Kim perlahan tetapi masih dapat Puan Kim dengari.

"Tak kira apa pon yang jadi dia tetap anak saya dan awak , sama ada perbuatannya keji atau baik dia tetap permata di mata saya" Puan Kim menjeling Tuan Kim.

Puan Kim mula beredar ke dapur untuk membawang dengan Baejin.

Baejin yang mendengar perbualan mereka berdua hanya mengurut pelipis kepalanya.

"Haish pakcik makcik ni setiap hari bergaduh pasal anak diorang"

"Baejin jom masak dengan saya" Ajak Puan Kim yang baru tiba di dapur.

"Alah Puan saya dah siapkan semuanya , tinggal nak letak atas meja je" Baejin mula bangun dari kerusi dan membawa makanan yang dimasaknya ke meja makan.

Dia menjemput Tuan Kim untuk makan bersama Puan Kim tetapi Tuan Kim menolak dan berlalu ke luar rumah.

Kedengaran enjin kereta dihidupkan dan beredar keluar dari halaman rumah.

SKIP

"Tae , are you okay?" Tegur Hyeri.

Taehyung tidak menjawab teguran Hyeri , dia masih lagi menenung lantai.

"Hey" Hyeri menepuk paha Taehyung.

Taehyung tersedar daripada lamunannya dan memandang Hyeri.

"Oh chagi tanya apa tadi?" Soal Taehyung sambil menarik Hyeri supaya tiada ruang antara mereka berdua.

"Awak tu lah okay ke tidak?" Hyeri memandang wajah Taehyung yang sedikit suram.

"A-ah.. oppa okay ja" Taehyung menayangkan senyuman lemah kepada Hyeri.

"Tipu" Kata Hyeri tegas.

SU : Teen Parents | kthWhere stories live. Discover now