《 I'm Sorry 》

2.4K 374 132
                                    

"Hyeri

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Hyeri... mengandung?"

Wonwoo memandang adiknya tajam.

Hyeri hanya menunduk tidak memberi sebarang respond kepada soalan yang diacukan oleh oppanya.

"Hyeri jawab soalan oppa" Tegas Wonwoo bersuara.

Hyeri lantas bangun lalu mula berjalan ke arah tangga.

"T-tak Hyeri tak me-mengan..dung" Ungkap Hyeri perlahan tetapi masih dapat didengari oleh Wonwoo.

"Hyeri baik jujur dengan oppa" Tegas Wonwoo bersuara.

"Hyeri cakap Hyeri takkan!" Bentak Hyeri.

"Jujur ja lah Hyeri, Hyeri lupakah yang oppa ni doktor dan oppa dah pernah lalui semua ni?" Soal Wonwoo sinis.

Hyeri tergamam, langkahnya terhenti dan dia berdiri statik di hadapan tangga.

Dia terlupa yang oppanya pernah..... bacalah dulu bawah tu heheheh

"Oppa tahu simptom orang mengandung macam mana... dan semua simptom tu oppa dapat lihat yang Hyeri selalu lalui sejak dua menjak ni... dan lagi satu oppa tahu apa yang jadi malam haritu Hyeri pergi rumah Taehyung waktu ketiadaan omma appa dia. Jadi Hyeri tak perlulah nak tutup rahsia ni dari oppa" Terang Wonwoo panjang lebar.

Hyeri masih kaku diposisinya.

Wonwoo berjalan mendekati adiknya yang diam membisu.

Hyeri terkejut apabila Wonwoo memeluknya dari belakang.

eh apahal author rasa mcm wonwoo pulak hero dia pftt

"It's okay Hyeri,benda dah jadi kita tak boleh nak berpatah balik dah. Hyeri perlu lalui semua ni.Oppa akan sentiasa ada dengan Hyeri jadi jangan takut kalau omma dan appa marah Hyeri." Luah Wonwoo.

"M-macam mana kalau Jung-kook oppa tahu?Hyeri tak nak dia buat perkara yang bukan bukan dekat Taehyung."

"Pasal Jungkook don't worry dia kacau Taehyung , oppa kacau dia balik sebab dia tak boleh melawan oppa. Sekarang ni, masalah kita budak tak guna tu, Kim Taehyung aishh budak tu" Wonwoo menarik lengan bajunya lalu mengambil kunci keretanya.

"Oppa nak pergi mana?" Soal Hyeri gementar. Dia takut Wonwoo pergi serang Taehyung.

"Nak pergi jumpa Taehyung lah"

"Nak buat apa jumpa dia?"

"Nak buat apa lagi? Nak suruh dia jumpa dengan Hyeri lah"

"Hyeri taknak jumpa dia"

"Takde takde japgi oppa balik bawak dia , Hyeri kena berbincang dengan dia elok elok. Dan kalau dia mintak maaf jangan maafkan , Hyeri bagi syarat supaya Hyeri dapat maafkan dia such as suruh dia masak apa yang Hyeri mengidam sampai Hyeri bersalin nanti lepastu.." Wonwoo tidak menyambung ayatnya kerana dia teringat akan mendiang isterinya yang mendenda dia kerana dia terpanggil isterinya gemuk sewaktu isterinya sedang sarat mengandung.

SU : Teen Parents | kthWhere stories live. Discover now