《 Tell Em' 》

2K 308 164
                                    

"Hyeri mengandung huh?"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Hyeri mengandung huh?"

Soal Jungkook sinis.

Jungkook mendekatkan lagi dirinya dengan Taehyung dan Hyeri.

"Hyeri? Mengandung?" Jungkook tertawa sinis sebelum dia menghampiri Taehyung.

Dia memandang tepat ke dalam anak mata Taehyung.

Taehyung dari tadi asyik meneguk air liurnya mungkin takut dengan Jungkook.

Padahal umur mereka sama sahaja 18 tahun tetapi Jungkook tua 3 bulan daripadanya.

Jungkook mendekati Taehyung dan berpura pura ingin menumbuk muka Taehyung.

Sebelum dia menumbuk muka Taehyung, dia menarik semula tangannya lantas memeluk Taehyung sambil menepuk nepuk punggung Taehyung.

"Congrats dah jadi bapak dah kawan aku ni" Ucap Jungkook kepada Taehyung.

Hyeri dekat tepi terkebil kebil memandang mereka berdua.

Taehyung lagi lah muka dah macam orang tahan berak 5 jam.

Dia mati mati pikir Jungkook nak belasah dia rupanya itu cuma taktik untuk membuatkan dia dan Hyeri gementar.

"Lol tahu takut dengan aku bhahahaha" Jungkook ketawa terbahak bahak sambil melompat lompat.

"Dasar anjeng!" Taehyung menyepak Jungkook.

"Weh sakit lah babi!" Adu Jungkook sambil menggosok punggungnya yang baru disepak Taehyung.

Readers mesti be like -.- kenapa Wonwoo n Jungkook bahagia dengar berita adik diorang pregnant pada umur 17 tahun.

"Oppa tak marah ke?" Soal Hyeri pelik dengan oppanya.

Dia ingat Jungkook akan melenting tak tentu pasal.

"Eh buat apa nak marah. Oppa suka baby tau tak sangka dah nak bergelar ahjussi yang hensem kepada anak buah oppa. Nanti suruh anak kau panggil oppa Uncle Worldwide Handsome glamour sikit" Jawab Jungkook dengan bahagianya.

"Sorry but aku dah reserved nama panggilan tu" Sampuk Jin yang entah datang dari mana.

"Eh hyung bila sampai?!" Soal Taehyung agak terkejut dengan kehadiran Jin.

"Lama dah cuma korang je buat aku macam tunggul kayu dekat sebelah ni, biasalah kan life orang single memang selalu dipalau oleh masyarakat sekeliling" Jin dengan pasrahnya memegang dadanya tanda dia sedih.

"Tu lah aku ajak couple tak nak" Kata Jungkook yang masih tidak insaf daripada menjadi geng kunyit.

"Aku pikir lepas Yeira tinggalkan kau, kau akan insaf rupanya kembali menjadi kunyit" Jin menggelengkan kepalanya.

"Aku main main je. Sikit sikit mention Yeira ish bencilah. Dah lah audition tadi takda sesiapa yang sesuai untuk jadi gf baru aku." Leter Jungkook , dia mula berjalan masuk ke dalam rumah tanpa menghiraukan orang lain.

SU : Teen Parents | kthWhere stories live. Discover now