《 Approval 》

1.3K 216 113
                                    

SKIP - hari berikutnya -

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

SKIP - hari berikutnya -

Shrek shrek shrek

Taehyung membuka matanya sebaik sahaja mendengar bunyi alarm.

Dia merenggangkan sedikit tubuhnya yang lenguh lenguh itu.

"Aku dah makin tua ka eh? Semalam aku angkat berat 15 kg ja bukannya 30 kg apahal lenguh sangat ni" Rungut Taehyung sambil memicit bahunya.

Selesai dia mengurut bahunya , dia memandang ke sebelah untuk melihat Hyeri yang nyenyak tidur.

Tuan Jeon dan Puan Jeon membenarkan dia untuk tidur bersama Hyeri walaupun Jungkook membantah kerana dia cemburu akan adiknya yang tidur berteman sedangkan dia tidur bertemankan anak patung.

"Aigooo , kenapa kepala sampai jatuh daripada bantal ni" Ujar Taehyung yang tersenyum sendiri.

Kepala Hyeri yang tidak berbantal itu diangkatnya dengan berhati hati dan dia menarik sebiji bantal lalu diletakkan di bawah kepala Hyeri.

Rambut Hyeri diusap lembut lantas dia mencium dahi , hidung serta mulut Hyeri sebelum dia merenung muka yeochinnya lama.

Kemudian anak matanya teralih ke pada perut Hyeri.

"Anak anak appa janganlah buat omma kamu sakit nae"

Dia menjadi serba salah apabila teringat apa yang Hyeri selalu lalui setiap malam.

Hyeri akan mengadu belakangnya sakit dan dia sering terjaga pada waktu malam kerana tidak dapat tidur.

Kadang kadang dia akan merengek tentang perutnya yang sakit , bantal tak selesa , tilam tak empuk dan banyak lagi.

Kadang kadang ada jugak dia bangun pagi buta hanya nak suruh Taehyung masakkan makanan yang dia mengidam.

Tapi Taehyung sabar ja sebab dia tahu yang dalam perut tu bukan ada sorang tapi 3 orang jadi dia perlu lebih memahami Hyeri.

Dan sebab ini jugalah mereka bercadang untuk berhenti sekolah dan belajar bersama guru mereka sendiri di rumah.

Dan guru itu akan sampai pada hari/chapter ini.

"Dan janganlah buat appa terseksa macam ni uhuhuhu" Taehyung lantas bangun selepas selesai membuat drama air mata dan membersihkan dirinya.

SKIP

Ding-ke-ling

"On my way baby" Jerit Jungkook yang berlari ke pintu utama.

SU : Teen Parents | kthWhere stories live. Discover now