"Hah apa doktor tu cakap weh" Soal Jungkook.
"Kalau ya pon bagilah kami masuk dulu" Taehyung dengan selamba menolak Jungkook ke tepi.
"Eii kau ni! Aku bakal abang ipar kau tau hormat siket!" Marah Jungkook yang sedaya upaya mengimbangkan badannya supaya tidak terjatuh.
"Ooh lah tak tahu pulak" Taehyung merehatkan diri di atas sofa dan mengabaikan Jungkook.
Hyeri pula sudah lama naik ke biliknya sebab dia tahu kalau duduk kat bawah tu memang tak tenteram hidup.
"Baik kau jawab sebelum aku halau kau keluar dari rumah ni" Ugut Jungkook yang menutup pintu rumah.
"3 weeks" Kata Taehyung yang sudah hampir terlelap.
"Apa benda yang 3 weeks nya duh" Soal Jungkook blur.
"Kau lah tadi tanya apa doktor cakap , ha dia cakap 3 weeks dah lah"
"Apa yang 3 weeks ni?!" Jungkook sedikit emo apabila dia tak paham.
"Kau ni aku nak cakap bodoh pon tak , exam tu selalu ja dapat nombor 1 tapi bab ni pon kau boleh blur. K bye" Taehyung bangun dari sofa dan mula menaiki tangga untuk ke biliknya ataupun boleh dikatakan bilik tetamu.
"Eh jap! Bagitaulah dulu 3 weeks tu benda apa" Kata Jungkook penuh dengan simpati.
"Adik kau mengandung 3 minggu dah lah bodoh" Taehyung menayangkan derp facenya.
"Oh lahhh!! Benda tu ka! Innocentnya aku ni uwarghhh" Jungkook menjerit sambil berlari naik ke adiknya.
"Tsk , acah innocent sia dia tu , pikir readers percaya ka" Omel Taehyung yang memasuki biliknya.
Di Bilik Hyeri
"Dik!" Laung Jungkook dari di luar bilik Hyeri.
"Oppa nak apa lagi?" Soal Hyeri yang berada di atas katil.
"Nak masuuuk" Pinta Jungkook yang terlompat lompat di hadapan bilik Hyeri.
"Masuk ja lah tak kunci pintu pon"
"Biarlah aku nak mintak izin , aku ni bagus orangnya tau" Jungkook masuk dan duduk di sebelah Hyeri.
"K" Itu sahaja yang dibalas Hyeri yang tekun menghadap laptopnya.
"Kau tengok apa tu weh" Sekali lagi menyibuk dalam hal orang.
"Oppa ni apahal asyik kalut hal orang ni" Hyeri menutup laptopnya dan menghadap Jungkook.
"Tah pregnant kot" Kata Jungkook sambil mengusap perutnya yang terdapat abs disitu 👀
YOU ARE READING
SU : Teen Parents | kth
General Fiction[ON GOING] Teen Parents | kth [ Winner for Best Fiction Of The Year 2018 @bestiesnext ] [ Winner for Fanfic Awards 2018 @EscritorAwards ] Teen Parents (s1) S1 start : 110818 ✔️080219 S1 end : 121218 ✔️ CONTINUE BALIK huhu Tired Of This Love (s2) S2...