90+ votes author update new chapter
(sbb author rasa mcm ff ni makin kurang kasih syg lmao)
SKIP - Malaysia -
"Pastikan anda memasang tali pinggang keselamatan anda"
Tak ingat dah apa yg pramugari tu cakap sbb last naik airplane awal tahun lepas 😂
SHIUUUUUUUUUUU
"Wehhh dah nak mendarat aku excited!" Ujar Jungkook yang terlebih hyper.
Jaehwan dari tadi tidur sampai meleleh air liur basi dekat baju kemeja Jungkook.
"Sabar nak , kita kena tenang" Sampuk Jhope ataupun lebih dikenali sebagai ahjussi susu bagi Jungkook.
"Hehe , saya cuma teruja sebab tak sabar nak cari jodoh dekat sini"
Jhope be like "Kenapa Tuan Jeon dan Tuan Kim bagi budak ni ikut? Kesian Puan Muda dengan Tuan Muda tu kena layan karenah empat orang bayi"
Eh Jungkook tu bayi ke? Rasanya tak kot
"Kamu bila meramcang nak kahwin? Kalau adik dah kahwin takkan abang tak nak kahwin?" Soal Jhope saja nak tau jawapan daripada Jungkook.
Nanti boleh rojer dekat Tuan Jeon yang Jungkook nak kahwin secepat mungkin.
"Ahh saya ingat nak membujang sampai tua. Lepas beruken banyak kali hikss" Jungkook mengelap setitik air mata palsunya.
"Takpa nak , hidup ni memang banyak liku likunya. Ahjussi percaya nanti kamu mesti jumpa true love" Jhope memberikan kata kata semangat kepada Jungkook , walaupun dia sendiri rasa semua ni cringe.
"Terima kasih ahjussi. Saya hargai. Orang beruken macam saya ni layak dapat bangla je" Jujur Jungkook.
"Eh mana baik cakap macam tu. Kita menentang tau LGBT ni. Haram tak boleh! Tuhan laknat!" Nasihat Jhope yang tetiba emo.
"Hmmm... Takpalah kalau macam tu saya membujang je lah" Jungkook pon dengan brokennya mengalihkan pandangannya ke luar.
Tengok suasana Malaysia daripada atas. Indah jugak katanya.
ZRUMMMMMMM
"Yeyeyeye dah mendarat dekat Malaysia!" Sprak Jungkook.
Terkejut Jaehwan dibuatnya 😒
SKIP
Jhope yang mengikuti mereka berenam daripada tadi asyik merungut sebab budak budak tu tak jumpa hotel.
YOU ARE READING
SU : Teen Parents | kth
General Fiction[ON GOING] Teen Parents | kth [ Winner for Best Fiction Of The Year 2018 @bestiesnext ] [ Winner for Fanfic Awards 2018 @EscritorAwards ] Teen Parents (s1) S1 start : 110818 ✔️080219 S1 end : 121218 ✔️ CONTINUE BALIK huhu Tired Of This Love (s2) S2...