《 School 》

1.4K 233 101
                                    

SKIP - 6 weeks of pregnancy -

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

SKIP - 6 weeks of pregnancy -

"Bangunlah wahai adikku , oppa mu diluar ini sudah tidak mampu mengetuk pintu bilik kamu lagi , ingatlah bahawa oppa sudah berumur 18 tahun dan tak mampu nak berdiri lama"

Jungkook mengeluarkan ayat sadisnya sambil berbaring di atas lantai dengan keadaan lemah kerana dia sudah 30 minit mengetuk pintu bilik Hyeri tanpa henti.

"Eh Kook! Kau buat apa tu?" Soal Taehyung yang baru keluar daripada tandas.

"Aaa-ku ke-kejuu'tk-an Hye-ri" Tercungap cungap Jungkook menjawab.

"Eleh dramatic sia kau ni. Tepi ahh sana biar aku yang kejutkan" Taehyung mengorak langkah ke arah Jungkook.

Jungkook ditendang ke tepi dan dia mengaduh kesakitan.

"Macam ni nak jadi adik ipar aku" Omel Jungkook yang bergolek menghampiri tangga.

"Senang ja ni" Taehyung langsung tidak merendah diri.

Jungkook memusingkan kepalanya kebelakang untuk memandang Taehyung yang yakin.

Tombol pintu dipulas dan pintu terbuka.

Klek

Kedua biji mata Jungkook membulat apabila pintu itu dapat dibuka.

"What the fuck weh?! Aku pulas tadi tak terbuka pon?! Kebabian apakah ini?! Shet" Jungkook bangun daripada lantai dan menghentakkan kakinya sebelum beredar masuk ke dalam bilikya untuk bersiap ke sekolah.

"Pfttt , aku ada kunci bhahahahahahah" Berdekah Taehyung tertawa.

"Uish uish! Nasib tak terlondeh aku punya tuala" Taehyung memegang erat tuala yang melilit pinggangnya.

"Hi babe! Bangunlah sayang oi sekolah dah nak mula lagi 1 jam ja" Taehyung melompat ke atas katil dan memeluk pinggang Hyeri.

"Hmm" Itu sahaja yang dibalas Hyeri , sejak masuk minggu ke-5 mengandung ni dia asyik nak tidur ja.

Itu pon baru minggu ke-5 belum 15,25 lagi.

"Bangun" Taehyung menarik tangan Hyeri supaya bangun.

"Malas" Teriak Hyeri tetapi Taehyung tetap menariknya hingga dia terduduk.

"Pergi mandi" Arah Taehyung.

"Malas" Hyeri membantah dan membaringkan dirinya semula ke atas tilam yang empuk itu.

"Oh nak oppa mandikan lah ni , ha boleh sangat!Jom"

SKIP

Hyeri , Taehyung dan Jungkook berjalan masuk ke dalam sekolah selepas dihantar oleh Wonwoo.

Taehyung dan Jungkook tak pandu pergi sekolah sebab lesen diorang kena tahan dengan ibu bapa sendiri , dulu diorang suka race jadi ibu bapa diorang decide untuk ambik lesen diorang.

"Hi , Jungkook oppa!" Lambaian seorang pelajar perempuan tidak Jungkook endahkan.

Matanya tertancap pada sepasang pasangan kekasih yang mesra.

Jeonghan dan Yeira.

"Ceh acah bahagia depan aku" Omel Jungkook , lantas dia memandang ke arah Hyeri dan Taehyung.

"Yang ni pon nak acah bahagia depan aku jugak"

Dia dengan sepantas kilat menghampiri mereka berdua dan menyelit diantara Hyeri dan Taehyung.

"Maaf eh kita dekat sekolah , jadi aku sebagai oppa yang bertanggungjawab perlulah memastikan adiknya sentiasa selamat dibawah penjagaannya." Tutur Jungkook bangga , dia menggenggam tangan Hyeri.

"Euw tak nak lah pegang dengan oppa , nak dengan Tae" Hyeri menepis tangan Jungkook dan berdiri di sebelah Taehyung semula.

Tangan Taehyung diambil dan digenggam kuat , dia genggam kuat sebab ada sesetengah muri perempuan yang sukakan Taehyung.

Tetapi kebanyakkannya move on sebab Jungkook baru break up jadi tak salah kan try Jungkook pula?

SKIP

"Chagi nanti ingat jangan pergi tempat yang berbahaya , kalau nak pergi tandas pon suruh cikgu bagitahu oppa , oppa boleh temankan" Taehyung memberikan sedikit peringatan kepada Hyeri.

"K walaupun mengarut" Balas Hyeri yang memperoleh ciuman daripada Taehyung.

Cikgu yang lalu lalang disitu hanya mengabaikan mereka , kerana mereka sudah tak larat nak tegur.

"Plish lah weh , I ada dekat sini okay" Seungkwan membuat muka jijik.

"Kesah pulak aku , ok now chagi masuk kelas duduk atas kerusi elok elok tau! Kalau kerusi tak selesa cakap balik ni kita beli kerusi yang lebih selesa" Taehyung berlari ke arah Jungkook yang sudah berjalan ke kelas.

"Jom lah masuk weh" Ajak Jihye yang mendapat anggukkan daripada chingunya.

"Weh kau perasan tak Hyeri makin gemuk?"

"Kann perut dia macam kedepan sikit do"

"Pipi dia pon kembang macam pau"

"Ergh Taehyung tu pon sekarang makin jaga sangat si Hyeri tu"

"Korang rasa kenapa eh?"

"Korang rasa kenapa eh?"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sorry short update :((

SU : Teen Parents | kthWhere stories live. Discover now