"Panggilkan ambulance!!"
Jerit Taehyung yang baru melangkah masuk ke dalam dewan utama.
Kesemua tetamu yang berada di dalam dewan berpusing menghadap ke arah Taehyung yang sudah termengah mengah.
Deruan nafasnya yang kuat mengisi ruangan dewan yang sudah sunyi itu sebelum dewan itu kembali kecoh apabila mereka semua perasan akan dress Hyeri yang berlumuran darah.
"Cepat! Tae merayu cepat call ambulance!" Rayu Taehyung yang mula menitiskan air mata jantannya.
"Kejap aku call kan" Jungkook mengeluarkan telefonnya dengan gelabah lalu mendail 119.
SKIP
"Macam mana dengan isteri saya doktor?!" Soal Taehyung
"Maafkan kami tapi kami sudah cuba sehabis baik tetapi isteri encik tidak dapat bertahan. Dia kehilangan darah yang banyak. Dia hanya mampu meneran seorang anak sebelum dia pengsan. Jadi kami tidak dapat menyelamatkan lagi dua bayi." Doktor itu menundukkan wajahnya tidak sanggup memandang wajah Taehyung semasa dia bercakap mengenai hal itu.
"Noo!! Kau tipu aku!" Tubuh doktor itu ditolak kuat lalu dada bidang doktor itu pula menjadi mangsa.
"Taehyung! Bawak bersabar" Tuan Kim menarik Taehyung ke dalam dakapannya.
Lutut Taehyung terasa lemah , kepalanya terasa sakit lalu dia rebah ke lantai.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Taehyung terjaga daripada tidurnya.
Dadanya turun naik disebabkan oleh apa yang baru sahaja dialalui di dalam mimpinya tadi.
"Hell no" Carut Taehyung.
Dia menampar pipinya yang sudah basah dengan peluhnya.
"Fuhhh mimpi je rupanya" Taehyung melepaskan nafas yang ditahannya tadi.
Pintu bilik dikuak Jungkook lalu dia masuk ke dalam bilik dan memandang Taehyung.
"Oh hyung bangun pun , ingat mati dah. Pengsan bukan main lama"
Dan saat itu barulah Taehyung sedar yang dia berada di dalam wad hospital.
sapa sangka jadi begitu🌚
- short update sbb saja tak nak panjangkan😂👏🏻 -
YOU ARE READING
SU : Teen Parents | kth
Ficción General[ON GOING] Teen Parents | kth [ Winner for Best Fiction Of The Year 2018 @bestiesnext ] [ Winner for Fanfic Awards 2018 @EscritorAwards ] Teen Parents (s1) S1 start : 110818 ✔️080219 S1 end : 121218 ✔️ CONTINUE BALIK huhu Tired Of This Love (s2) S2...