《 You Don't Know? 》

1.2K 202 38
                                    

"Appa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Appa...." Tuan Kim menghentikan percakapannya lantas bangun dan berjalan ke arah sofa yang Taehyung duduki.

Taehyung memandang appanya pelik.

"Appa restukan hubungan kamu dengan Hyeri" Ujar Tuan lalu menarik Taehyung ke dalam dakapannya.

Taehyung pula sudah terbeliak biji mata , terkejut barangkali.

Puan Kim sudah tersenyum sendiri melihat anak dan suaminya yang berpelukkan.

"Maafkan appa atas apa yang appa cakapkan sebelumni , waktu tu appa geram sangat dengan Tae sampaikan appa tak nampak apa yang Tae cuba buat demi bertanggungjawab atas kesalahan Tae"

Flashback

"Dengar cerita ada orang tu nak dapat cucu" Perli Tuan Park , ayah kepada Jimin.

Tuan Kim memandang Tuan Park tajam , dia sudah memberi amaran kepada Tuan Park supaya jangan terlepas cakap pada sesiapa pon.

"Siapa?" Soal Tuan Min , ayah kepada Min Yoongi.

"Ni hahh , Kim Taemin" Tuan Park menepuk nepuk bahu Tuan Kim sambil menayangkan eyesmilenya.

Jimin ada eyesmile kan👀 dapat daripada bapak dia lah tu ^^

"Aik?! Bukan anak kau dua dua tak kahwin lagi ka?!" Soal Tuan Jung pulak , ayah kepada Jung Hoseok.

"Setahu aku Bogum 19 tahun lagi , Taehyung pulak sama dengan Jimin" Tuan Kim menggaru dagunya , dia ni ayah kepada Kim Namjoon dan Kim Seokjin pula.

Tuan Jeon? Waktu ni dia dekat Japan lagi.

"Arh- Taehyung lah yang nak dapat anak tu" Jawab Tuan Kim kekok.

"Dia ada mengandungkan anak dara orang ka?!" Soal Tuan Jung panik.

"Y-ya"

"Dia nak bertanggungjawab or tak?!"

"Ya dia nak bertanggungjawab"

"Baguslah kalau anak kau macam tu , tak macam remaja lain yang tak nak bertanggungjawab atas apa yang diorang buat"

"Itulah, remaja zaman sekarang suka lari daripada masalah yang diorang timbulkan sendiri. Tapi anak kau lain sebab dia mengaku dan mahu bertanggungjawab"

"Takdalah yeoja tu perlu gugurkan kandungan dia ataupun sara diri sendiri dan bayi dia nanti"

Dan sejak daripada haritu Tuan Kim berubah fikiran dan mula bangga dengan Taehyung yang berfikiran matang walaupun dia sudah melakukan kesalahan yang agak besar iaitu mengandungkan anak dara orang.

SU : Teen Parents | kthWhere stories live. Discover now